Voor een applicatie zoek ik het volgende: In het Lan staat een IIS server is geintegreerd is met MTS componenten. Nu wil ik deze applicatie (die webbased) is ook aan het internet aan kunnen bieden. Dus moet er in de DMZ ook een IIS komen. De MTS en de derde tier blijven in het lan staan. Zoals ik al zei, kan de webserver niet zonder de MTS. Om de IIS met MTS in de DMZ te zetten is ook niet interessant, omdat het verkeer tussen de MTS en derde tier veel te zwaar is voor de firewall nic.
Is er iets wat een IIS in de DMZ als een soort tunnel kan laten dienen voor info uit een IIS in het LAN? (dus alleen poort 80 open in de firewall rule van dmz naar lan)
Dit wordt dus vanuit het internet opgevraagd. De IIS in de DMZ wordt dan alleen een soort van gateway.
Is er iets wat een IIS in de DMZ als een soort tunnel kan laten dienen voor info uit een IIS in het LAN? (dus alleen poort 80 open in de firewall rule van dmz naar lan)
Dit wordt dus vanuit het internet opgevraagd. De IIS in de DMZ wordt dan alleen een soort van gateway.