jah. dat is een goeie.. dat zou ik ook wel eens willen weten.. maar dan met 2 windows 2000 workstations....
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Volgens mij niet tenzij het een netwerk-scanner is, denk ik.
Als iemand hier een oplossing weet heb ik ook 1, kan je een usb scanner sharen onder winX ?
Als iemand hier een oplossing weet heb ik ook 1, kan je een usb scanner sharen onder winX ?
SCSI scanner
loop ik nu achter ofzo ? scsi gaat toch over hdsks ? Of ben ik nu gek ofzo ?
| system specs |
Ach alles gaat tegenwordig zo snel, zal me niet verbazwen dat het bestaat.Op woensdag 29 november 2000 22:45 schreef ride277 het volgende:
SCSI scannerloop ik nu achter ofzo ? scsi gaat toch over hdsks ? Of ben ik nu gek ofzo ?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Zou wel handig zijn via netwerk, heb zelf Win98 en USB-Scanner.
maar netwerk is wel handig.
maar netwerk is wel handig.
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
SCSI scanner bestaat idd wel.....
werkt ook wel relaxed...
Scannen tijdens 12x fikken... dat gaat met een paralle niet goed.
* DJSmiley heeft een Agfa Studioscan II SCSI...en die roeleert
Alleen delen..... tja, zou mooi zijn, kan ie hier t lan op, maar bij mijn weten kan da niet
werkt ook wel relaxed...
Scannen tijdens 12x fikken... dat gaat met een paralle niet goed.
* DJSmiley heeft een Agfa Studioscan II SCSI...en die roeleert
Alleen delen..... tja, zou mooi zijn, kan ie hier t lan op, maar bij mijn weten kan da niet
scsi scanners bestaan al jaren, en als ik me niet vergis zijn ze er al langer dan de parallele scanners. het is gewoon scsi-2 of narrow. dit is zo'n trage scsi dat je er maar beter geen hd aan hangt...
maar over het delen: gaat alleen als je er speciale software voor hebt. Geloof dat HP die heeft, maar van andere fabrikanten weet ik het niet. sorry
maar over het delen: gaat alleen als je er speciale software voor hebt. Geloof dat HP die heeft, maar van andere fabrikanten weet ik het niet. sorry
Verwijderd
Het is misschien mogelijk om dit d.m.v. van een apart programma te sharen. Maar standaard kan het dus niet.
Zelf ken ik een voorbeeld van een ISDN kaart. Op de pc met kaart installeer je een programma wat je isdn kaart beheerst en waarmee je dus via een andere computer in je netwerk dus kan bellen met je isdn kaart.
Zelf ken ik een voorbeeld van een ISDN kaart. Op de pc met kaart installeer je een programma wat je isdn kaart beheerst en waarmee je dus via een andere computer in je netwerk dus kan bellen met je isdn kaart.
Ik heb al jaren een Microtek SCSI-scanner. Hij hangt aan zo'n low-cost uitgekleed adaptec scsi-kaartje. (meegeleverd met scanner)Op woensdag 29 november 2000 22:45 schreef ride277 het volgende:
SCSI scannerloop ik nu achter ofzo ? scsi gaat toch over hdsks ? Of ben ik nu gek ofzo ?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Heb zelf een Canoscan FB310.
Heb het al eens eerder geprobeerd, maar kwam er tot heden nog niet uit
Dus, als iemand iets weet post het a.u.b. er zijn meerdere die het graag zouden willen weten
Heb zelf een Canoscan FB310.
Heb het al eens eerder geprobeerd, maar kwam er tot heden nog niet uit
Dus, als iemand iets weet post het a.u.b. er zijn meerdere die het graag zouden willen weten
Volgens mij zal dat delen niet gaan.
SCSI-scanners waren er idd eerder dan parallele scanners. Ik heb nu +/- 4 jaar al een HP 5P scanner aan een Adaptec 2904 hangen en me paps heeft een HP 4c (geloof ik) en die hangt ook aan een scsi controller. (de 2940 die er toch al in zat)
SCSI-scanners waren er idd eerder dan parallele scanners. Ik heb nu +/- 4 jaar al een HP 5P scanner aan een Adaptec 2904 hangen en me paps heeft een HP 4c (geloof ik) en die hangt ook aan een scsi controller. (de 2940 die er toch al in zat)
Ik wil ook graag een USB scanner delen met W2k. Alle Umax scanners (SCSI) kunnen dit via netbios, maar niet in W2k!!!!! Ik krijg netbioserrors:(
Misschien omdat ik de NT4 drivers gebruik. Ik denk er over om de Epson perfection 640U of de Umax Astra 3450 te kopen, allebei USB.
Umax kan misschien wel sharen, maar Epson heeft al vanaf het begin goede W2k ondersteuning, dus waarschijnlijk straks ook Whistler, wat bij Umax maar de vraag is.
Deze scanners hebben een leuk knopje waarbij hij hetgene wat je wil scannen emailt naar het door jouw ingesteld adres. Ik hang scanners ook altijd aan de server en wil niet dat mensen achter de server gaan scannen of prutsen en heb ook geen zin om extra computer er neer te zetten voor scannen.
Conclusie: Of sharen, of als 1 persoon hem wil gebruiken via de emailknop.
Misschien omdat ik de NT4 drivers gebruik. Ik denk er over om de Epson perfection 640U of de Umax Astra 3450 te kopen, allebei USB.
Umax kan misschien wel sharen, maar Epson heeft al vanaf het begin goede W2k ondersteuning, dus waarschijnlijk straks ook Whistler, wat bij Umax maar de vraag is.
Deze scanners hebben een leuk knopje waarbij hij hetgene wat je wil scannen emailt naar het door jouw ingesteld adres. Ik hang scanners ook altijd aan de server en wil niet dat mensen achter de server gaan scannen of prutsen en heb ook geen zin om extra computer er neer te zetten voor scannen.
Conclusie: Of sharen, of als 1 persoon hem wil gebruiken via de emailknop.
Pagina: 1