*devver* probleem met frontpage posts

Pagina: 1
Acties:

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
Als ik via mijn account een reply maak op een nieuwspost zie ik mijn reply nergens verschijnen, ook kan ik deze niet terugvinden in mijn user reacties terwijl de datum en tijd wel in de tweaker gallery komen te staan:

http://tweakers.net/gallery/16941 daar staat laatste post 12 augustus... klopt allemaal maar http://tweakers.net/searc...serreacties&Query=Dennizz hier staat ie dus niet bij, en in het betreffende nieuwstopic ook niet...

ik heb dit al een paar keer achter elkaar gehad...dacht dat t tijdelijk was ofzo, maar t lijkt er op dat ergens iets fout zit. ik weet dan ook niet of het aan mijn settings ligt of iets dergelijks.

ik weet ook niet zeker offie hier goed staat maar het leek me de beste plaats.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij welk nieuwsitem wil je wat plaatsen? Sinds wanneer heb je hier last van? Systeemtijd en -datum staan goed? Je bent ingelogd met je T.net-account?

Ik zie trouwens in de backend bij jou ook die reactie van 15 mei als laatste staan. Niets op 12 augustus.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
systeemtijd staat prima, ben ingelogged met useracount Dennizz...hoelang ik t al heb weet ik niet meer precies....maar aan mn laatste post datum te zien dus...al een tijdje

laatste topic waarin ik poogde te replyen was in
nieuws: Nieuwe logo's voor AMD64-platform

zo zie ik de laatste post datum(screenie) :
http://members.brabant.chello.nl/~g.hagens/dennizz/datum.jpg

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ga eens surfen via www.tweakers.net ipv athena.tweakers.net. Ik heb geen idee of het iets uitmaakt, maar wie weet :P.
Ik kan echt nergens een post van jou terugvinden. Niet in het moderatie-overzicht, niet in je eigen overzicht en niet in mijn overzicht in de DSP van jouw posts. Heel vaag.

Staat bdw je systeemdatum ook goed? Dus niet alleen je tijd.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
mijn windows clockie geeft 12 augustus 2003 aan en 4.12 PM....ik kan me vergissen maar dat is het nu ? mjah zal vanavond even mn bios tijd checken en een reply via www.tweakers.net proberen te zetten (athena.tweakers.net is iets wat al heel lang in mn logitech keyboard geprogged zit ;))

maar ik moet nu echt gaan werken dus vanavond meer informatie :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wazig :+.

Je hebt ontzettend veel sessies open staan, misschien heb je daardoor een conflict. Ik zou opnieuw inloggen en dan "alle voorgaande sessies beëindigen" kiezen. Werken andere dingen wel goed? Bijvoorbeeld posten in V&A?

[ Voor 189% gewijzigd door Wouter Tinus op 12-08-2003 16:39 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
ok istie weer beetje gaar van werken maargoed, net ff uitgelogged en opnieuw ingeloggen met alle voorgaande sessie's beeindigen...

poging gedaan om te reageren op mn eigen gallery... laatste post datum veranderde wel....er kwam alleen geen post tevoorschijn...

ik kan het echt niet meer volgen :x

edit: ik gebruik nooit v&a... iig niet de afgelopen maanden niets aan gemerkt dus

[ Voor 14% gewijzigd door Dennizz op 12-08-2003 23:35 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk eerst eens of Mozilla wel cookies accepteerd en of je cookie levensduur niet op vijf minuten staat: http://www.tweakers.net/my.tnet/?Action=Layout

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
ik gebruik gewoon internet explorer 5.00.3315.1000 (SP2) en heeft altijd prima gewerkt, cookies in settings staan op een jaar. en in mn internet explorer staat alles heel laag qua beveiliging.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

_Dennizz_ schreef op 12 August 2003 @ 23:34:
edit: ik gebruik nooit v&a... iig niet de afgelopen maanden niets aan gemerkt dus
Probeer het nou maar :)

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Heb de ad maar even weggehaald ;). Vaagheid.. en je fotoalbum e.d. werken ook gewoon neem ik aan? Dit moet haast wel een bug zijn, ik heb even de aandacht van een devver getrokken.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
mjah foto album werkt staan nog wat pics in van mn lian-li zal een proberen een nieuwe erin te droppen

http://www.tweakers.net/my.tnet/fotoalbum?map=1153

doet t dus prima

[ Voor 27% gewijzigd door Dennizz op 13-08-2003 00:09 . Reden: testen ]

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
nog devvers die niet op vakantie zijn misschien ? ;P

edit :

ok robin ;) was bang dat ik vergeten zou worden =]

[ Voor 39% gewijzigd door Dennizz op 14-08-2003 00:15 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet dat je graag wilt posten op de frontpage :), maar heb geduld. Een devver zal zijn gezicht laten zien als het nodig is. Tot die tijd is het niet nodig om dit topic te kicken :).
Pagina: 1