Lees deze post niet, lees de tweede reply maar...
Tot d'r net an toe heeft Internet altijd gewerkt over mijn netwerk. Maar nu dus niet meer.
Probleem zit 'm waarschijnlijk in de service "Verbindingsbeheer voor RAS" en/of "Telephony". RAS kan niet gestopt worden:
ICS/ICF en andere services (Application Layer Gateway etc.) uitzetten en restarten helpt niets nie. Ik begin bijna in tranen uit te barsten dus is er misschien iemand die een tipje heeft? (NIET Format of Windows-reinstall plz...)
Oh ja... Services uitschakelen en dan opnieuw op starten om ze vervolgens weer aan te zetten had ook geen zin.
Tot d'r net an toe heeft Internet altijd gewerkt over mijn netwerk. Maar nu dus niet meer.
Probleem zit 'm waarschijnlijk in de service "Verbindingsbeheer voor RAS" en/of "Telephony". RAS kan niet gestopt worden:
Telephony sluit zichzelf ook niet af. Gaat goed tot 50% groen balkje. Dan wordt ie tergend langzaam en dan komt de fout:Kan de Verbindingsbeheer voor RAS-service op Lokale computer niet stoppen.
De service heeft geen fout geretourneerd. Dit kan een interne Windows-fout zijn of een interne servicefout.
Neem contact op met uw systeembeheerder (ikke dus) als het probleem blijft bestaan.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb twee pc's in dit netwerk die gebruik maken van die Internet verbinding. Ze zoeken bijv. google.nl op en geven dan een standaard DNS-error terug.Kan de Telephony-service op Lokale computer niet stoppen.
Fout 1053: De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.
ICS/ICF en andere services (Application Layer Gateway etc.) uitzetten en restarten helpt niets nie. Ik begin bijna in tranen uit te barsten dus is er misschien iemand die een tipje heeft? (NIET Format of Windows-reinstall plz...)
Oh ja... Services uitschakelen en dan opnieuw op starten om ze vervolgens weer aan te zetten had ook geen zin.
[ Voor 25% gewijzigd door IceEyz op 26-10-2003 20:45 ]