Ik heb nu al 6x de L1-bruggen gepotlood met HB en vulpotlood. Maar iedere keer kan ik m'n 750 duron wel op 800 en 850 krijgen, maar niet op 900 (dan springt ie weer terug naar 700). Ik heb de search geprobeerd maar die kan niet echt goed zoeken hierop. Weet iemand welke L1-brug hij niet kleurt of maken e dan contact onderlinkt? Ik gebruik een Abit KV7
Verwijderd
Je zult toch echt nog een keer moeten kleuren. Bij mij begint het grafiet ook weer een beetje los te laten. Eerst was hij goed en nu twijfelt hij soms tussen 800 en 850, ik had geen zin om de kast helemaal open te maken dus heb ik hem maar gewoon op 950 gezet>:)
Maar om nog ff op je vraag terug te komen, ik heb een vulpotlood gebruikt en het werkte in 1 keer. Wel een lekker dikke laag erop krassen..:)
Maar om nog ff op je vraag terug te komen, ik heb een vulpotlood gebruikt en het werkte in 1 keer. Wel een lekker dikke laag erop krassen..:)
Alle 4 de L1 bruggen, heb net ook ff zitten kleuren.
Wel na elk streepje even kijken of je alleen maar de 2 punten verbindt.
Als je alle 4 de streepjes hebt gezet goed kijken met een vergrootglas & goed licht of alles echt naar wens is.
Bij twijfel: alles uitgummen en overnieuw beginnen!!!
Na een poging of 7 was bij mij alles naar wens, Duron 800@950 mhz (stressed 41 graden), 1ghz wil nog niet (3dmark crashed).
Wel na elk streepje even kijken of je alleen maar de 2 punten verbindt.
Als je alle 4 de streepjes hebt gezet goed kijken met een vergrootglas & goed licht of alles echt naar wens is.
Bij twijfel: alles uitgummen en overnieuw beginnen!!!
Na een poging of 7 was bij mij alles naar wens, Duron 800@950 mhz (stressed 41 graden), 1ghz wil nog niet (3dmark crashed).
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Toch nog een keer zitten kleuren, iedere keer weer dit:
(Duron 750)
Bios ingesteld -> CPU
750 -> 750
800 -> 800
850 -> 850
900 -> 700
950 -> 750
1000-> Bios checksum error.
(Abit KV7).
Is nu een B beter als HB? En ik hoorde op de HCC iets van kleurenpotloden? zo ja welke kleur?
(Duron 750)
Bios ingesteld -> CPU
750 -> 750
800 -> 800
850 -> 850
900 -> 700
950 -> 750
1000-> Bios checksum error.
(Abit KV7).
Is nu een B beter als HB? En ik hoorde op de HCC iets van kleurenpotloden? zo ja welke kleur?
mijn 650@954 gaat als ik hem instel op 9,5x100 terug naar 550, zal wel gewoon limiet zijn ofzo, daarom heb ik gewoon de fbs wat hoger gegooit en die draait nu op 106, als ik deze op 107 zet gaat ie ook weer naar 542 (kan ook 556 zijn ofzo, weet niet precies)
ik laat hem nu gewoon ff draaien op deze stand en probeer het later nog wel eens even
heb trouwens helemaal geen koelpasta, misschien dat ik dat maar eens ga aanschaffen
met koe is ie trouwens maar 45 graden
ik laat hem nu gewoon ff draaien op deze stand en probeer het later nog wel eens even
heb trouwens helemaal geen koelpasta, misschien dat ik dat maar eens ga aanschaffen
met koe is ie trouwens maar 45 graden
Ik heb 'm na 15x kleuren toch op 900 gekregen. Hij draait nu zo'n 15 min 750@900, zonder voltage ofzo tweaks. Met koe wordt ie 58 graden
, zonder zo'n 48 graden. Ik had er een klein druppie koelprut tussen gedaan, haal zo m'n spire MA koeler eraf kijken of er nog meer tussen moet ofzo.
Misschien helpt een case-fan ook nog wel, die heb ik niet (maar dit is open case)
Misschien helpt een case-fan ook nog wel, die heb ik niet (maar dit is open case)
Pagina: 1