Toon posts:

HP officejet K60 aansluiten op jetdirect?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je een officejet K60 aansluiten op een HP jetdirect, zodat je kan printen, faxen, kopieren, en scannen via het netwerk? of werkt de hp director enkel via lokale aansluiting, dus via parallelle en/of usb-aansluiting?
Ik weet dat de versie hoger, K85 ermee overweg kan, maar die server zit dan ook standaard in de doos. Zou het via HP Webjetadmin lukken?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

HP is er helaas niet al te duidelijk in... Bij de K60 specs staat: Netwerk: nee.

Verder vond ik dit. Zelfs bij de K80 is ie dus optioneel. Het lijkt me dat als je de K60 ook zou kunnen koppelen aan een printserver, dit er wel bij zou moeten staan (iets in de geest van K60 + K80 ofzo..).

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 12:51
Veel USB-printers schijnen via de HP 170x of 175x te kunnen... Moet je even het PDF-je van die printer bekijken... staat er vast wel ergens tussen... of HP even bellen... die kunnen / willen het je ook wel vertellen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37

Duinkonijn

Huh?

als je een paralelle aansluiting heb moet de 170x of de 300x ook gewoon werken

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Mijn HP815 printser kan ik inderdaad ook via de parallele kabel aan mijn oude HP J2382 printsserver hangen. Werkt goed.