Toon posts:

Infineon geheugen, lekker spul?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag maar es zo'n reepje infineon geheugen gehaalt.

Er staat op:
Op het stickertje:
IRL DEM DP133 - 064163E
133-333
En op de chip:
Samsung 046
K4S280832B - TC75

Het loopt op een kt7 met alle settings max cas 2 op 133 mhz. Perfect

Nou vroeg ik me af; heb ik goed geheugen te pakken of is dit normaal?

Kan ik de FSB nog iets oppompen?

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
call me cookie, call me wacky. maar heb je dan geen samsung geheugen? zo te zien heb je cas 3-3-3 64 Mb samsung geheugen. ik ben geen expert als het daar op aan komt maar goed.. infineon is het sub-A-merk. net als apacer enzo. Mushkin en Kingston zijn natuurlijk de toppers!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 29 november 2000 22:48 schreef NiteFly het volgende:
call me cookie, call me wacky. maar heb je dan geen samsung geheugen? zo te zien heb je cas 3-3-3 64 Mb samsung geheugen. ik ben geen expert als het daar op aan komt maar goed.. infineon is het sub-A-merk. net als apacer enzo. Mushkin en Kingston zijn natuurlijk de toppers!
Apacer gebruik infineon chippies

tja muschkin is natuurlijk wel de top, maar ja daarvoor worden die chippies ook gemaakt

je hebt een 7,5ns geheugentiming,
dus waarschijnlijk is het een 133mhz met cas3
maar die lopen ook prima op cas2 133Mhz

als er op die chippies van jou echt samsung staat heb je geen infineon, zelf heb ik geen ervaring met samsun. (ja alleen met rambus)

Verwijderd

Ik heb 2x 128Mb 133 3-3-3 7,5nsInfineon geheugen en loopt nu rockstable op 140MHz 2-2-2 Turbo en Delay van 0.5 ns. Het geheugen is goed betaalbaar en prima in gebruik. Jij heb ook een Abit begrijp ik, dus die settings komen wel bekend voor denk ik....

Verwijderd

Topicstarter
Naja wat maakt het eigenlijk uit wat voor merk het is. Het loopt perfect op 140 cas2 dus ik heb niets te klagen.

Trouwens die winkel verkockt het als infineon en ik kreeg levenslange garantie

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 23:37 schreef Rogge het volgende:
Ik heb 2x 128Mb 133 3-3-3 7,5nsInfineon geheugen en loopt nu rockstable op 140MHz 2-2-2 Turbo en Delay van 0.5 ns. Het geheugen is goed betaalbaar en prima in gebruik. Jij heb ook een Abit begrijp ik, dus die settings komen wel bekend voor denk ik....
Wat staat er bij jou eigenlijk op het stickertje?

Bij mij dus dat IRL en de rest
Pagina: 1