Toon posts:

Full MS update installers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag of er ook een mogelijkheid is om aan full ms (critical) updates te komen aangezien op de ms site bijna alleen files te downloaden zijn die weer over het i'net de data halen. Ik zit namelijk met ISDN en elke keer na een fresh install wil ik graag die (critical) updates installen maar vind het zonde om steeds weer die updates te downloaden (ewige tijd) aangezien ik geen full installers kan vinden...

heb inmiddels dx9.0b als full gevonden... weet iemand ook een manier of site waar ik wel full installers kan vinden van bv. (critical) patches en updates?

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Als je bij de updates op "read more" klikt, staat er altijd een "Q" nummer vermeld.
Aan dat nummer zit een link vast die je naar de update brengt.
9 van de 10 keer staat er ook een link om de update los te downlooien.
En anders ga je naar www.microsoft.nl om de service pack cds te bestellen.
In veel gevallen zijn die gratis en worden ze gratis ook nog verstuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de winxp sp1 english en de office 2000 sp3 NL besteld...

Kan het zijn dat bij die sp1 ook veel (critical) updates erbij zijn aangezien een service pack geen 700 mb zal zijn en dat zou jammer zijn van de CD...

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:21:
Heb de winxp sp1 english en de office 2000 sp3 NL besteld...

Kan het zijn dat bij die sp1 ook veel (critical) updates erbij zijn aangezien een service pack geen 700 mb zal zijn en dat zou jammer zijn van de CD...
Lolz, Nee hoor die cd zal echt niet vol met goodies staan...waarschijnlijk alleen maar het service pack en wat text files.

Maar je die cd's bestellen is een oplossing, anders had je altijd nog eenmalig de netwerk installatie van het service pack kunnen downloaden

There is no place like ::1