Ineens uit en niet meer aan?

Pagina: 1
Acties:

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 19:21
Ik heb gister een nieuw moederbord gekocht, omdat mijn oude al een jaar lang stuk was.

MSI Kt4v-L. Keb een 1700+ erop zitten.

ALles ging perfect tot een kwartier geleden. Ineens ging de PC uit.... gewoon uit.... net of er kortsluiting was ofsow..

Ik tijdje gewacht en eerst even stroom eraf gehaald. Maar nee hoor hij wil niet meer aan, er gebeurd niks als ik de aan knop indruk... niks helemaal niks.

heb al clear bios gedaan.

Ik dacht dan dat het de voeding was. Maar nee, ik heb een andere voeding geprobeerd, en daarbij gebeurd helemaal niks?

Wat moet ik nu... je kan best begrijpen ik ben erg geschrokken.... gister een nieuwe moederbord gekocht, en nu dit...

[ Voor 3% gewijzigd door Burning_Tyre op 12-08-2003 14:21 ]

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je het aan/uit knopje al gecheckt? En de resetknop? Kan best zijn dat 1 van die 2 blijft hangen oid zodat de pc niet aanwil.

• Burning_Tyre
ja ik heb al een andere geprobeerd...

ZOu mijn processor d00d zijn????

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Stroom van je voeding afhalen, kwartiertje wachtern en dan nogmaals proberen. Wil nog wel 's werken dat de zekering van de voeding (om de een of andere reden) inspringt.

I see dead pixels...

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
• boot hem helemaal kaal op, dwz alleen mobo+proc+mem
• als dat werkt, dan stapsgewijs onderdelen weer aansluiten
• anders terug naar de winkel

ps:
check je stekkerdoos, en de eventuele zekering daarin.. die willen ook nog wel eens collapsen door een piekspanning

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
oeeh je hebt toch wel de koeler goed aangesloten (ik praat uit ervaring na 1 nacht zoeken naar de oorzaak..). Gezien de symptomen zou het een oververhitting kunnen zijn (zeker met dit weer)

• Burning_Tyre
HEt werkt weer.

Ik had hem een half uurtje laten afkoelen, en de reset knop op de power knop aansluiting gezet, toen werkte het weer.. toen alles weer ingebouwd. Bedankt voor jullie hulp...

Pagina: 1