[BF1942] updaten niet mogelijk na ghost image

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
ik heb een C schijf met daarop een schone windows installatie (waarvan ik een image heb)
ik install bf1942 op mijn games schijf E en het werkt prima
ik vlam de ghost image terug en start daarna de exe file op vanaf de E schijf...ook dit werkt maar als ik nu een update draai laten we zeggen 1.31 dan zegt ie dat BF1942 niet installed is.

ik begrijp het wel....de register instellingen zijn immers met het terugplaatsen van de image verloren gegaan...

mijn vraag is nu of iemand hier toevallig ooit een oplossing voor heeft gevonden. ik ben dus op zoek naar een zelfgemaakte of gevonden regfile die je kan runnen zodat de update denkt dat het spel wel gewoon installed is!

anders moet ik OF de rotzooi uit reg in mijn image opnemen en dat wil ik niet
of ik moet iedere keer een nieuwe install van game doen na een ghostimage!

Verwijderd

mikevanrooijen schreef op 12 August 2003 @ 14:03:
anders moet ik OF de rotzooi uit reg in mijn image opnemen en dat wil ik niet
of ik moet iedere keer een nieuwe install van game doen na een ghostimage!
Je geeft de oplossing zelf al :D

edit:
wat zou kunnen werken is als je BF1942 hebt geinstalleerd, die bepaalde key (de reginfo die BF aanmaakt) exporteren, deze in je BF dir includen als je er een ghost image van maakt, in theorie zou na het terugzetten van de ghost het weer invoegen van de geexporteerde regdata voldoende moeten zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 14:09 ]

Verwijderd

Ook handig kan zijn om een aantal programma's direct na het maken van je schone install te installeren, en DAN een image van je c: disk te maken. Dan ben je ook klaar en hoef je niet dit soort probs op te lossen :+