Dee-ehn heeft et nog steeds niet begrepen:
quote:
Ik kan wel merken dat sommige mensen een beetje erg jaloers zijn hier dat ze geen SCSI hebben.
antwoord:
ik ben niet jaloers want mijn hd haalt makkelijk de 12 MB/sec en m'n afreey lust alles en grabt perfect op de snelheid die ook bij cdspeed aangegeven staat en als je in de top10 kijkt gaat de afreey dus echt wel sneller dan de plex. Dus jij hebt meer reden om jaloers te zijn
quote:
Stelling 1: geen van deze systemen is door prutsers gebouwd. Ik spreek over 5 systemen. 2 Hiervan zijn door mij gebouwd.
antwoord: ja en?
quote:
eentje komt van "de regenboog"
antwoord:
ken ik ook en daar heb je ook prusters rondlopen (ik kom uit sittard), dus dat bewijst ook niets.
quote:2 zijn van Memo systems.
antwoord: ken ik niet of is dat die zaak op de steenweg? Maar dat ze door een zaak in elkaar gezet zijn bewijst niets.
quote: In deze systemen zit allemaal kwaliteitmateriaal (dure mobo's, goede schijven enz enz) en hier is NIX mis mee, de HDD kan dit gewoon niet bijhouden!
Antwoord: dan is er TOCH iets mis want m'n (volgens jou) "inferieur" systeem draait blijkbaar wel beter!
quote:
Trouwens ik vraag me af hoe je een hdd verkeert kunt aansluiten/inbouwen? Goeie flat cable erop, jumperen en klaar is kees...
Antwoord:
Kan ook zijn dat er iets mis is met die hd of dat het een zeer slechte is.
quote:
Stelling 2: volgens mij kan geen enkele IDE cdrom tippen aan een Plextor... ik heb egg al heeeeeeel veel cdroms gehad en getest (handig als je vrienden hebt die op een hardware magazijn werken ) en ook Afreey leest niet wat een Ultraplex 40x leest.
antwoord: ik heb ook HEEEEEEEEEEL veel cdroms gehad inmiddels en ik ken ook mensen met de plex 40x. De plex 40x hoort bij de beste cdroms dat ontken ik niet, maar beweren dat er niets is dat plextor kan evenaren vind ik een beetje krap door de bocht.
quote:
Stelling 3: er is geen 1 merk (Kenwood een beetje uitgezonderd) dat IDE cdroms produceerd en erbij zegt hoesnel ze het werkelijk doen!!
antwoord:
en het dan niet halen zoals de kenwood nogal eens heeft. En wat dan nog? Omdat het op de doos staat is het beter?
quote:
Stelling 4: als dat gereken met die UDMA werkelijk zou kloppen wat jullie beweren dan zou een ATA66 schijf 2x zo snel zijn als een ATA33.......... dacht het niet he (helaas )....
antwoord: wel even de tekst fatsoenlijk lezen, ik heb het niet over welke udma of de ide controller maar over wat een hd werkelijk haalt.
Jij vind dat ik jaloers ben, ik ben dat niet. Ik ben heel blij met m'n systeem. Ik heb alleen een hekel aan de plextor sekte.
Zoals jij kunt denken dat ik jaloers ben zo denk ik dat je het geschreeuw dat plextor de beste is nodig hebt om je gelduitgave te verantwoorden.
Als ik een plex writer zou hebben gekocht dan zou ik zeker ook een plex reader gekocht hebben. MAAR omdat ik de paar extra features die die combinatie oplevert het verschil in prijs niet waard vind en niet nodig heb zie ik niet in waarom ik dan een plextor combinatie had moeten kopen. Ik had het zeker gekund maar tis niet nodig en die mening heb ik nog steeds. De plex reader levert alleen maar voordelen op op het moment dat je ook een plex writer hebt en dan die ook uiteraard het liefst in scsi versie.