Toon posts:

Creative 4400 - hoe lang is het snoer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op een Belgische site dat de 4400 relatief korte snoeren heeft. De boxen aan voorkant hebben 2 meter snoer en de achterspeakers 4 meter. Maar vroeg ik me af, uit welk punt worden de boxen aangestuurd?

Zitten de boxen direct op de geluidskaart, of worden ze aangesloten op de subwoofer?!

Aangezien de kabel vast in de speakers zitten, is het heel erg af te raden om de kabel te verlengen en weer netjes aan elkaar te solderen?

• Hellblazer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 13:21
De boxen zitten altijd op de subwoofer aangesloten. Toch zeker bij alle creatief setjes. Op m'n inspire 6,1 6700 zitten ze toch aanegsloten op de subwoofer dus vermoed ik op de 4400 ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Hellblazer op 12-08-2003 13:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat was natuurlijk stom van mij, zal wel door de hitte komen, het geluid moet nog wel versterkt worden...

Verwijderd

Kabeltjes verlengen moet eigenlijk niet... (toch zeker niet door te solderen)
Creative heeft gelukkig gekozen voor jackjes; dan koop je bij de multimediaboer gewoon een kabeltje met female jack terug naar male. Wel ff kijken of je gold plated kan krijgen.

Ikzelf heb ook de Inspire 6700 en hij werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
ok, nog ff een hele blonde vraag ( t staat niet in de faq & in de quick start manual)

maar ik heb op mijn huidige geluidskaart maar 1 line uit, dus geen 2 (front / rear) doen mijn achter speakers het wel of niet?! Het is geen probleem dat het geen t surround sound is...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:01:
ok, nog ff een hele blonde vraag ( t staat niet in de faq & in de quick start manual)

maar ik heb op mijn huidige geluidskaart maar 1 line uit, dus geen 2 (front / rear) doen mijn achter speakers het wel of niet?! Het is geen probleem dat het geen t surround sound is...
Dan doen ze het niet, want je kunt ze niet aansluiten.
kun je net zo goed voor 15€ een kaartje erbij kopen.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 21:42

w0w

Jah je zult wel kaartje moeten kopen met een rear en een front aansluiten (ervaring; GEEN Creative kaartje!)
Kabeltjes verlengen moet eigenlijk niet... (toch zeker niet door te solderen)
Creative heeft gelukkig gekozen voor jackjes; dan koop je bij de multimediaboer gewoon een kabeltje met female jack terug naar male. Wel ff kijken of je gold plated kan krijgen.
ehhhhh.. bij mijn Inspire 6700 zitten er toch echt tulpjes aan de boxjes hoor... De subwoofer zit inderdaad met (3) jacks in de geluidskaart, maar het lijkt mij makkelijker de draden van de boxjes te verlengen dan die van de sub :|

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
www.creative.com
Antwoord op alle vragen die je hier stelt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.