Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Hihi ik ken het probleem alleen bij mij lopen de kabels door de hele kamer
het is net een jungle
maar dat maakt mij niet uit
zolang trutje ( mijn rat ) niet ontsnapt
het is net een jungle
maar dat maakt mij niet uit
zolang trutje ( mijn rat ) niet ontsnapt
.
Verwijderd
Kabels organiseren?
Jeetje, dat is toch niet zo moeilijk? Gewoon met kabel klemmen ieder kabel (als je dat wilt dan) naar je PC leiden. Als je slim bent, maak je het ook nog vast aan de onderkant van je bureau, zodat je ze niet ziet.
Heb zelf al mijn kabels (en dat zijn er ook veel) stuk voor stuk vastgemaakt aan de onderkant van mijn bureau, en er meteen voor gezorgd dat ik nog een halve meter speling heb. Enige wat je bij mij ziet is de netwerkkabel (maar goed, dat is er maar eentje
)
Jeetje, dat is toch niet zo moeilijk? Gewoon met kabel klemmen ieder kabel (als je dat wilt dan) naar je PC leiden. Als je slim bent, maak je het ook nog vast aan de onderkant van je bureau, zodat je ze niet ziet.
Heb zelf al mijn kabels (en dat zijn er ook veel) stuk voor stuk vastgemaakt aan de onderkant van mijn bureau, en er meteen voor gezorgd dat ik nog een halve meter speling heb. Enige wat je bij mij ziet is de netwerkkabel (maar goed, dat is er maar eentje
Ik heb alle kabels losjes bijelkaar gebundeld, en met een ruime lus naar de onderkant van het bureaublad hangen, zodanig dat ze de grond niet raken (werkster met actieve stofzuigervoet).
De kabels hangen in een ty-wrap en glijden zo over een stuk opgehangen lasdraad, zodat ze naar voren en achteren kunnen glijden.
Dit werkt bij mij goed.
Dradenwirwar moet wel lang genoeg zijn, dus misschien moeilijk met monitorkabel of andere korte kabels.
De kabels hangen in een ty-wrap en glijden zo over een stuk opgehangen lasdraad, zodat ze naar voren en achteren kunnen glijden.
Dit werkt bij mij goed.
Dradenwirwar moet wel lang genoeg zijn, dus misschien moeilijk met monitorkabel of andere korte kabels.
Verwijderd
Je moet zorgen dat je flink wat van die witte stripjes hebt die je om boterhamzakjes moet vouwen voor de dunne kabels, en dan wat restjes touw en elastiek voor de dikkere. Desnoods ducttape, maar dan kan het niet schuiven ..
Verwijderd
Ik gebruik gewoon Tie rippies, die bandjes die je wel aan kunt trekken maar niet meer los kunt krijgen, die zijn echt ideaal. Vervolgens bind je daarmee alle draden die "bij elkaar horen" bij elkaar. Dit scheelt een hoop rotzooi
Succes!
The Enforcer, die heb ik ook.
3. Haal van die Tie-Wraps en bindt er een zooi kabels mee aan elkaar.
4. Plug alles weer in en hoppa... you're done.
Veel plezier...
(Je hebt het er wel een zooitje zeg...)
3. Haal van die Tie-Wraps en bindt er een zooi kabels mee aan elkaar.
4. Plug alles weer in en hoppa... you're done.
Veel plezier...
(Je hebt het er wel een zooitje zeg...)
Verwijderd
wij hebben achter tegen de muur een dakgoot gemonteerd, ik heb geen digicam dus het resultaat is niet te zien, maar het is echt geweldig handig, alle kabels in de dakgoot, verder alles bij elkaar gebonden met ty-wraps wat bij elkaar hoort, dus alles van 1 pc wat bijv. naar bureau gaat bij elkaar, alles wat naar stopcontact gaat bij elkaar enz...
Verwijderd
Bij mij dus ook zo'n zooitje onder m'n buro. Twee pc's, een kabelmodem, een hub en twee stekkerblokken. Gelukkig heeft een pc geen last van monitor, muis en toetsenbord, want die zitten er niet aan
Pagina: 1