Toon posts:

Mijn mambox 505 mp3 speler werkt niet onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De speler zou zonder driver volgens de specificaties gewoon als een soort opslagmedium moeten worden herkend. Dat gebeurt helaas niet. De meegeleverde CD is er 1 met alleen windows 98 drivers.

De support afdeling op hun website heeft bij "latest drivers" alleen een windowss 98 editie.

Ik maak me nu toch ernstig zorgen hoe ik dit apparaat uberhaupt op andere computers aan de praat moet krijgen als ik hem niet eens op mijn eigen systeem aan de praat krijg. Ik heb alles al geprobeerd met zoeken op google, maar ik word niks wijzer.

Ik heb de 256 MB editie. Iemand enige oplossingen?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:37

Piggen

Lekker bakkie

Kapot?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

heb je usb2.0? mijn mp3spelert doet het niet (op alle) pc's met usb 2.0 en daarom heb ik hier op mijn werk een usbhubje (wat 1.1 is) liggen.

en je pc moet hem zien als extra drive, dus als eh, e: ofzo.

succes!

[ Voor 20% gewijzigd door pjottum op 12-08-2003 13:23 ]

ping 127.212.23.124

Verwijderd

je moet um aansluiten en dan de pc iets laten instalere, daarna word ie gewoon herkend onder windows, had ik ook met mijn i0bead :D

Verwijderd

Topicstarter
Bovenstaande replies helpen mij niet verder. Ik heb die dingen al bekeken en geprobeerd. Hij herkent hem wel op mijn laptop win 2000. Maar in xp wil hij per se een driver installeren en herkent hij hem niet ....

Verwijderd

waarom niet in mambox pendrive 128 mb mp3 speler met wachtwoord prot ?
ik heb die mambox ook, 4 pc's met xp. Telkens gewoon inpluggen, installeert dan ff wat zooi, maar nooit een cd nodig. 3 pc's met usb 1.1 en 1 met usb 2. Geen enkel probleem.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

lekker positief, TS. Stond in je startpost wat je geprobeerd hebt? Nee, dus hoe kunnen wij dat dan weten?
Wat krijg je voor XP melding? Wat is je probleem nu eigenlijk? Je hoort hem - zoals je weet van je laptop - direct te zien. Wat is het versienr van je firmware, en is dat de laatste firmware etc..

ping 127.212.23.124

Pagina: 1