radeon AIW prijs - alternate sdr/ddr

Pagina: 1
Acties:

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27
zie ik net in de pricewatch dat de AIW DDR bij alternate te verkrijgen voor 821 keiharde floreinen.
Op de website van alternate zie ik alleen de SDR uitvoering voor Fl 586 (499 ex ).
Iemand enig idee hoe het zit , misschien ook een url waar ik een vergelijk tussen sdr/ddr kan vinden (of heeft iemand dat in het knappe bolletje zitten, rechtvaardigd het prijsverschil de snelheid ?),
en of hij misschien binnenkort in de buurt van Eindhoven te verkrijgen is.
bij voorbaat dank voor een reaktie.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

review van een sdr kaart http://www.rage3d.com/reviews/hardware/radeonsdr/ en hier een verglijk tussen 3 budget kaarten, oa. de sdr radeon http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1370

even nog wat algemeen, DDR ram is in theorie dus 2x zo snel als sdram (in praktijk zal het wel iets minder zijn) maar dat wetende en dat de geheugen snelheid toch meestal de bottleneck is bij de moderne kaarten zal de performance hit toch redelijk zijn. (alleen van belang bij hogere resoluties)
De sdram versie is qua snelheid verglijkbaar met een MX (16bits iets langzamer, 32bits iets sneller) helemaal geen slechte kaart dus en dan te bedenken dat je bij de AIW een tv-tuner zit :+

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb gisteren gelijk een mailtje naar alternate gestuurd hierover en of ze de DDR versie in voorraad hadden. hun reactie was dat deze pas eind december leverbaar was. :(

nog even wachten dus. op de site van ati zie ik trouwens alleen de DDR versie ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• djkolk
nog even wachten dan.

• djkolk
vandaag maar met alternate gebeld, ik kon niet meer wachten, nee meneer die van 499,- is niet leverbaar maar wel van 679,- ex btw.
wat is het verschil vraag ik ?
mmmm......... hoor ik het blondje denken , daar moet u de td voor bellen , na 25 minuten krijg ik iemand van de td te spreken :
de duurdere is een radeon aiw met ddr geheugen, in bulk uitvoering, maar voor 699,- ex heeft u de retail versie.
Heeft u deze op voorraad, ja allebei op voorraad.
ik rijd naar Ridderkerk (210 km vice versa), ligt er een gewone radeon 32mb/ddr klaar maar geen All In Wonder nonde^#%&^%#$&^.
Sorry meneer moet u over een maandje nog maar eens proberen!
Alternate bedankt !!!!!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Sjeees wat een pokkezaak :( ... heb ook ooit zoiets gehad bij die ballentent. Staat er een Voodoo3 3000 voor 269,- in de prijslijst (was toen de prijs van een V3 2000 ;) ). Dus ik bestel die kaart >:), maar omdat ik na 3 dagen nog niets ontvangen heb bel ik maar eens. "Ja sorry mijnheer die order is door ons gecanceled omdat het fout in de lijst stond". Ik vraag dus waarom ik niets gehoord heb daarover; "U was niet te bereiken" ... en dat terwijl de voicemail aanstond. Maargoed, ik wijs ze er dus op dat ze adverteren met 'bij ons zijn de prijzen niet onder voorbehoud' oid ... "Ja maar een V3 3000 voor 269,- kan natuurlijk niet". Ik zeg dat mij dat niks kan schelen ze moeten die kaart maar leveren, moeten ze maar niet zonder voorbehoud de prijzen neerzetten >:) . Nee kon echt niet ... bah, rotzaak. Heb er nooit meer iets besteld!

Sorry was ff een beetje off-topic :7 ... maar vergeet het niet te vermelden in de shop-survey!

PC Specs

• djkolk
heb straks geprobeerd de shop-survey in te vullen maar ze accepteerden mijn password niet ???????????
zal wel een kleinigheidje zijn .
Nu maar hopen dat de AIW spoedig in een andere winkel te krijgen is !
heb ook al in Belgie, duitsland en Engeland geinformeerd ,maar zonder suc6 dus.....
mocht iemand hem tegenkomen binnen een straal van 200 km van eindhoven of in schotland of in de buurt van Londen of Aken, post een reply svp. (Ik ben zo desperate dat ik op dit moment al mijn bronnen aanwendt).
bij voorbaat dank !!!!!!!!!
Pagina: 1