Inspire 5.1 5500 boxenset met SB Audigy 2 Retail geluidskaart gaat dit goed werken want ik heb al aantal dingen gelezen de 5500 boxen zijn eigenlijk voor consoles en dvd spelers enz en ik wou weten of deze dus gewoon op deze kaart kan aansluiten en dat ik dan met spellen ook gewoon DD5.1 en eax en alles kan gebruiken. let op ik ben erge noob als op geluid gedoe aankomt
Verwijderd
Van welk merk zijn deze beide ook alweer? Dus waarmee zouden ze compatibel zijn denk je? Ik denk dat je al heel veel informatie van creative.com afgehaalt hebt voordat je dit postte, petje af. 
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 12:43 ]
nou zoals in mn post staat weet ik hier helemaal niks van en word niet echt wijs uit die site en hoor ik van verschillende mensen dat DD5.1 in sommige spellen niet werkt omdat op de retail audigy geen digitale spdif uitgang zit ofzo en wou graag van een expert horen of dit helemaal goed gaat werken straks.
ja dat werkt. sluit het analoog aan en het gaat prima.
Staat ook in de FAQ overigens. Bij "aansluiten van PC speaker's, digitaal / analoog, ect"
Staat ook in de FAQ overigens. Bij "aansluiten van PC speaker's, digitaal / analoog, ect"
[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 12-08-2003 12:53 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()