Ik zit al een tijd met een probleempje. Ik heb een shuttle moederbord met amd-751 chipset. Er zaten 2 latjes in van 64 mb sdram. Ik heb proberen bij te steken. eerst 512, dan 256, nu 128 maar hij neemt telkens maar de helft aan van wat het waard is. Via dit forum had ik gevonden om te controleren wat er maximum op mijn moederbord past via de baluc server en dan dimm structuur tabel en 128 mb mag geen probleem zijn, single sided. Ook in de handleiding van mijn moederbord staat dit zo. Ik heb mijn bios al upgedate en de instellingen die met ram te maken hebben wat gewijzigd maar dat helpt allemaal niets.
Mijn pc crashed nu ook elke keer ik een film laat afspelen. Als ik dat latje van 128 eruit haal is het terug in orde. Zou er misschien ergens een conflict met mijn videokaart kunnen zijn, riva tnt II ?
Hopelijk kan iemand helpen... Alvast bedankt
Mijn pc crashed nu ook elke keer ik een film laat afspelen. Als ik dat latje van 128 eruit haal is het terug in orde. Zou er misschien ergens een conflict met mijn videokaart kunnen zijn, riva tnt II ?
Hopelijk kan iemand helpen... Alvast bedankt