Toon posts:

[XP pro] symboolcommando's veranderen :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen ik heb een tijdje windows xp pro. Als ik dan een spelletje ga doen dan verspringen de invoercommandos...

voorbeeld... ik stel een vraag aan iemand i.p.v het vraagteken komt er dan een = tekentje te staan en dat is heel erg vervelend, ook bijvoorbeeld een smile dat word heel misvormd :( ...

in windows heb ik het ook wel eens en dan zet ik gewoon mijn toetsenbord invoer op nederlands, maar als ik dat vanaf een spel doe dan blijven die tekens gewoon hetzelfde :X ...

wie kan mij misschien helpen ? :? :?

Hardstikke bedankt ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hmm zet je toetsen invoer eens op united states/international... helpt misschien wel en kan je gelijk dit soort dingen maken é á ä enz (dmv ' of " en dan de letter, is echt handig :D ). En probeer eens je drivers van je toetsen bord opnieuw te installeren kan ook helpen

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
hijs tond daar eerst op... maarja het maakt geen hout uit.. trouwens mijn toetsenbord heeft geen drivers nodig :( , want het is een goedkoop cherry toetsenbord ;)

Verwijderd

verwijder in de taalinstellingen alle talen behalve engels-internationaal.. dan kan ie niet meer verspringen.. of je doet iets fout :)

Verwijderd

Topicstarter
okee kijken wat er gebeurt :)

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Hee! Cherry is geen goedkoop merk! ;) Ik vind Cherry toetsenborden nog altijd lekkerder typen dan die Logitech en M$ dingen met een hele lading onnodige toetsen. Cherry is lekker sober en gewoon van goeie kwaliteit; geen drivers nodig is juist een pluspunt!

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "de invoercommando's verspringen". Als je een vraagteken typt en er komt een = (is-teken) dan is er wel iets aan de hand lijkt mij... Mijn tobo staat altijd ingesteld op US-International dus daar ligt het niet aan. Misschien is je tobo gewoon kapot; m'n broer had ook een (Cherry :X ) tobo waar shift opeens enter was en nog andere toetsen andere dingen deden dan ze zouden moeten doen.

Verwijderd

Topicstarter
maar het is alleen als ik windows XP pro draait die verspringt denk ik gewoon heel de tijd :) , dus ik heb nu op vs gezet zodat hij lekker niet meer kan verspringen :)
Pagina: 1