Toon posts:

Sygate, WinRoute, WinProxy ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie beveelt welk programma aan? Wat zijn dan de grote voordelen van dat programma, en wat de evt nadelen

Mvgtjes

Verwijderd

Hoi BA8055,

Ik heb hier een LAN lopen achter WinProxy 3.x.
Dit zooitje draait op een P1 166mhz. Draait als een trein en is makkelijk in te stellen... niets aan doen dus.. 8-)
Practisch alles werkt hier naar tevredenheid behalve gesprekken voeren van achter de server naar het internet (met oa ICQ2000b of Netmeeting).
De snelheid is voor de simpele Pentium geen enkel probleem, amper verlies aan bandbreedte op een (nu nog) 10 Mbit netwerk.

Suc6!

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Sygate werkt heel erg makkelijk kan ik nu al zeggen...

Don't You stare there, Operate!

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Ik heb nu een Linux Server......

maar daarvoor gebruikte ik Proxy van AnalogX
had ik alleen problemen met versturen van mail (ontvangen niet!)
ICQ gaf ook wel problemen maar ik geloof dat ze dit opgelost hebben

Grote voordeel van ut progje is......
FREEWARE

}:O rulez

www.kuiphuis.nl

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik draai achter winroute pro en is echt super makkelijk in te stellen en is nog een firewall ook.

Verwijderd

Sygate werkt zeker heel handig maar werkt kut!!!!!!!!!!!!

Neem winroute pro. is echt helemaal super, alleen beetje lastig in het begin.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Linux anders Winroute

Verwijderd

pffft.... hier zijn al zooooveeeeeel topics over geweest. Probeer de nieuwe zoekmachine eens, dan krijg je genoeg links.....

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Winroute pro, makkelijk in te stellen, mailserver, NAT router, proxy, dhcp, houdt ook direct de statistieken van je dataverkeer per NIC bij, DNS requests, draait op 486 met 16mb geheugen (doet het bij mij althans :)), etc. etc.

Kortom: Winroute!

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie mening. Zie dat verschillende programma`s goed funtioneren.

Nou hoorde ik van sommigen dat je provider gaat zeuren als je met meer dan 1 computer over bijv je ADSL lijn het internet op gaat.

Zijn deze programma hier ook mij uitgerust om dit te omzeilen ??

Verwijderd

je provider komt nergens achter.. je heb maar 1 ip... al hang je er 5 compu's aan en doe je op alle 5 nix anders als DivX downloaden ;) nix aan het handje.

Ik adviseer Sygate.. geen instel werk en draait prima.. op een 486DX66
(heb er zelfs een FTP naast draaien, op die pc)

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 09:15
theoretisch zou er volgens mij wel verschil in functionaliteit tussen een puur proxy oplossing en een NAT oplossing moeten zijn.
Wordt volgens mij nu alleen door diverse software-makers door elkaar heen gebruikt.

Ik heb eerst Winroute pro gebruikt. Niet moeilijk werkt opzich prima op een 486dx2-66 met 8mb ... staat nu linux op ... werkt ook prima.

Ontloopt elkaar eigenlijk niet zoveel denk ik (ojeeee krijgen wel weer gereutel over veiligheid zus en zo ? :-) )
Pagina: 1