Hallo,
Ik ben bezig een help file te maken en dan wel zo'n chm bestand. Dit wil ik doen met behulp van HTML bestanden.
Nu refereer ik in deze html code naar een lokaal bestand. Het is een bestand van het type .pdb (Protein Database), daar is dan een Internet Explorer plugin voor nodig. Maar goed dat maakt verder niet uit natuurlijk.
Het HTML bestand werkt prima, als het hem gewoon lokaal test. Ik verwijs gewoon naar een bestand in dezelfde map.
Maar zodra ik dit compileer naar een chm bestand werkt het niet meer. Hij geeft dan zo'n error van; "The data that the plugin requested, did not download completed." Als ik nu het complete pad opgeef, dus;
Het zit m dus in de verwijzing. Kan ik misschien een variabele meegeven? "working_directory" ofsow?
THX!
PS. Als iemand wil weten wat dit is met die moleculen:
http://www.chemistry.ccsu.edu/crundwell/Galleries/nmg.htm (met plugin link)
Daar zit nog best wat interessant programmeer werk in.
Ik ben bezig een help file te maken en dan wel zo'n chm bestand. Dit wil ik doen met behulp van HTML bestanden.
Nu refereer ik in deze html code naar een lokaal bestand. Het is een bestand van het type .pdb (Protein Database), daar is dan een Internet Explorer plugin voor nodig. Maar goed dat maakt verder niet uit natuurlijk.
Het HTML bestand werkt prima, als het hem gewoon lokaal test. Ik verwijs gewoon naar een bestand in dezelfde map.
HTML:
1
| <embed src="VitamineB2.pdb" display3d=ball&stick width=400 height=350 spiny=80 startspin=true> |
Maar zodra ik dit compileer naar een chm bestand werkt het niet meer. Hij geeft dan zo'n error van; "The data that the plugin requested, did not download completed." Als ik nu het complete pad opgeef, dus;
HTML:
doet hij het wel. Dit slaat echt nergens op, want met een plaatje (IMG tag) doetie het wel gewoon op de bovenste manier.1
2
| <embed src="C:\Documents and Settings\Dennis Noordzij\Bureaublad\Vitamins\VitamineB2.pdb" display3d=ball&stick width=400 height=350 spiny=80 startspin=true> |
Het zit m dus in de verwijzing. Kan ik misschien een variabele meegeven? "working_directory" ofsow?
THX!
PS. Als iemand wil weten wat dit is met die moleculen:
http://www.chemistry.ccsu.edu/crundwell/Galleries/nmg.htm (met plugin link)
Daar zit nog best wat interessant programmeer werk in.