Toon posts:

Ti 4200 Fan maakt lawaai bij opstart

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een zoektocht door het forum, werd ik niet veel wijzer. Daarom dit topic.
Ik heb mijn computer van donderdag gekocht. Donderdag startte hij netjes op, alleen het helse gewuzz van de vele fans.

Vrijdagmorgen zit er bij dat gewuzz een geratel. Na alle fans (behalve die van de cpu) wat tegengehouden te hebben, en geluisterd hoe het ging zag ik dat het die van de videokaart was.

Die zalmankoeling als vervanging zegt me wel wat, maar dan kan ik alleen net die kaart overclocken, en niet de rest. Moet ik teruggaan naar de winkel en zeggen dat er een nieuwe kaart in moet ?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Zoeken op videokaart fan herrie in V&B

Heb je die 137 topics gelezen, en toen niet veel wijzer geworden? Staan er toch een redelijk aantal tussen, die nogal duidelijk zijn over dit probleem, lijkt me zo :? Maar zelfs zonder die topics, kan je zelf toch ook verzinnen, dat dat lawaai niet hoort, en je of terug moet naar de winkel ermee, of zelf kijken of je de fan goed voor mekaar kan krijgen.

LinkedIn
Instagram

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Als je je pc nog maar zo kort heb zou ik iff lekker terug gaan naar de pc zaak, misschien kunnen zij het probleem verhelpen zo niet dan geven ze je zo een nieuw exemplaar. Zeker als dat ding nog geen week oud is hoort ie niet aan te lopen... of je moet (al) een grote stof zooi in je pc hebben zitten... :+

Verwijderd

Topicstarter
ReemF,
Kom uit België, en om die speciale woordenschat van jullie te doorgronden zijn een paar jaar echt niet genoeg.

Lawaai ligt bij ljullie veel minder goed in de markt, en daarom dat me search niet veel opleverde.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie de link van ReemF :)

En jullie Belgen moeten maar es een inburgeringscursus doen :+
j/k, ik begrijp het probleem.

Dit topic is gesloten.