Toon posts:

Winroute + win2k prof + G6 ftp server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort winroute geinstalleerd en sindsdien werkt met ftpserver niet meer. Ik heb mijn server op poort 2000 staan.
zeg maar een bepaald % van mijn "maatjes" :) krijgt geen list te zien met dirren en blijft dus eigenlijk gewoon hangen tijdens het inloggen terwijl er ook maatjes zijn die kunnen downloaden, heel vaag dus eigenlijk. Maakt niet uit of ze van dezelfde user groups zijn etc.

Iemand een id hoe ik dat met die IPforwarding etc moet als het daaraan ligt ?

Owja, me ftp server en winroute staan op dezelfde pc.

Gr,
Dammie

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

in winroute instellen:
op je netwerkkaart/dialup adapter, use NAT en aanvinken exclude this compute from NAT
op interne netwerkkaart use NAT niet aanvinken.

En eventuele firewaal poort 20000 en 19999 open zetten. FTP gebruikt standaard 21 en 20

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Als ik exclude this computer from NAT aanvink, kan ik op mijn client niet internetten.

Hoe kan dat?

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ik heb een serv-u ftp op m'n cliënt draaien en via een geforwarde port op de winroute-pc werkt dit allemaal prima.

laat je maatjes die blijven hangen bij het listen eens met PASV-modus connecten, je zult zien dat dat alles oplost >:)

Die andere maatjes doen dat waarschijnlijk al :)

Hoi

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:23
En anders map je gewoon poort 2000 naar 127.0.0.1
Zo heb ik het ook een tijdje gehad.

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

Op vrijdag 23 november 2001 17:48 schreef nobody122 het volgende:
ik heb een serv-u ftp op m'n cliënt draaien en via een geforwarde port op de winroute-pc werkt dit allemaal prima.

laat je maatjes die blijven hangen bij het listen eens met PASV-modus connecten, je zult zien dat dat alles oplost >:)

Die andere maatjes doen dat waarschijnlijk al :)
Tis alleen jammer dat de Data-poort in PASV mode per FTP server verschillen en dat sommige ftp-servers een willekeurige data-poort open. Dit ivm Portmappen van Data-poort

Rampen bak 2004

Pagina: 1