[xml editor]Welke zijn er

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik ben al een tijdje op zoek en kan, ook hier op de search, weinig vinden over een editor die kan wat ik wil (lekker vaag he :+)

Ik wil een online editor waar members eigen (print)formulieren kunnen samenstellen.

Eisen:
• Members moeten zoveel mogelijk velden kunnen toevoegen als wenselijk is in een layout
• Velden moeten volledig flexibel zijn qua grootte en opmaak (font size etc.)
• Layout moet na saven naar XML ook nog te editten zijn.

Wat heb ik tot nu toe gevonden wat er op lijkt:
BambooKit
Altova
RealObjects
EditML
Ektron

Tot zover is BambooKit iets wat het meeste lijkt op wat ik wil. (het valt me wel op dat als je googled je niet al te gek veel vindt over editors)

[ Voor 3% gewijzigd door Roeligan op 12-08-2003 09:28 . Reden: typo ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

XML notepad
Microsoft Infopath 2003
Microsoft Word 2003
Microsoft Frontpage 2003
Visual Studio .NET 2002 & 2003
Macromedia Dreamweaver MX

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Who is John Galt?

• Roeligan
Is de bedoeling dus online |:( dus geen SA... makkelijk he altijd naar de faq verwijzen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Dan is Infopath jouw oplossing!

• Roeligan
Voor zover ik weet draait infopath clientside en niet serverside. Zoals ik net zei moet het een web-based editor zijn en dus serverside draaien.

Iig bedankt voor de bijdrage :)

RatPack #814

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Roeligan schreef op 12 August 2003 @ 09:21:
Is de bedoeling dus online |:( dus geen SA... makkelijk he altijd naar de faq verwijzen.
Duizendmaal excuses, mijn kristallen bol is voor een onderhoudsbeurt naar de dealer.
Nu is je verkeerd geplaatste topic misschien nog steeds op een verkeerde plaats :'(

Who is John Galt?

• Roeligan
justmental schreef op 12 August 2003 @ 09:27:
[...]

Duizendmaal excuses, mijn kristallen bol is voor een onderhoudsbeurt naar de dealer.
Nu is je verkeerd geplaatste topic misschien nog steeds op een verkeerde plaats :'(
Excuses aanvaard ;) Ik zat wel te twijfelen of dit nu P&W of W&G was.. maar SA had ik zelf niet echt ged8 ...

RatPack #814

Pagina: 1