Aansluiten DVD-speler op receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46
Zal al wel tig keer langs zijn gekomen... Maar ik wilde toch even weten hoe jullie dit (zouden) doen in mijn geval:

DVD-speler: Pioneer DV444
Receiver: Yamaha RXV630

Voorheen: Optische kabel tussen Optische digitale uitgang DVD-speler en optische in DVD op de Receiver.
Nu heb ik een coaxiale digitale kabel gekocht, maar de enige coaxiale digitale ingang op mijn receiver is voor de CD-speler, ik heb het uitgeprobeerd, en alles werkt wel enzo (dingen als DTS en DD) maar ik vind het een beetje jammer dat nu de CD-in op mijn Receiver bezet is ivm anschaf CD-speler, of moet ik die straks weer op een andere analoge ingang zetten zoals VCR oid.
Wordt er niet overzichtelijker van....

Mijn Flickr; Sony A7iii

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

het is allemaal wel heel erg vragen naar de bekende weg he?

als je cd ingang bezet is, moet je je cd speler op een andere ingang aansluiten. Heel erg simpel. De enige oplossing is je dvd speler gewoon weer met een optische kabel aan te sluiten. Het verschil hoor je toch niet (tenzij je het wil horen, het psychologische effect) en al helemaal niet met dolby digital en DTS, want dat is data.

En nee het wordt er niet overzichtelijker van, maar daar gaat dit topic je niet mee helpen, ik zie ook niet echt een vraag of een discussie of iets dergelijks :?.. Lijkt me niet nuttig

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.