[Flash] Preloader gaat niet samen met Loadmovie?

Pagina: 1
Acties:

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 11:47
Ik wil mijn site compleet is flash gaan maken, bestaande uit losse modules (meerdere swf bestanden) om het zo een beetje snel te houden.
Verder gebruik ik bij elke swf een zelf gemaakte preloader, maar als ik nu de functie Loadmovie wil gebruiken werkt het niet. Las op een paar sites dat je die functie niet kan gebruiken als je al een preloader hebt :?.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Hier staat mijn FLA

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

alienfruit

the alien you never expected

Let wel, als je een preloader maakt voor een flash movie en je laat een andere movie een movieclip dat hij zich dan hiervoor niet aan je max speed houd. Die je kunt instellen in de tester.

• mvddonk
alienfruit schreef op 12 augustus 2003 @ 08:32:
Let wel, als je een preloader maakt voor een flash movie en je laat een andere movie een movieclip dat hij zich dan hiervoor niet aan je max speed houd. Die je kunt instellen in de tester.
Dat heeft toch niks met mijn probleem te maken of wel??

Verwijderd

Loadmovie is een losse functie. Een preloader is een object dat je schrijft, welke (bij goed code ontwerp) gebruikt maakt van deze functie. Verdiep je er wat meer in, je zal vanzelf zien dat dit dus iets anders werkt.

• mvddonk
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 12:13:
Loadmovie is een losse functie. Een preloader is een object dat je schrijft, welke (bij goed code ontwerp) gebruikt maakt van deze functie. Verdiep je er wat meer in, je zal vanzelf zien dat dit dus iets anders werkt.
Ik zou niet weten hoe ik die functie Loadmovie in een preloader nodig heb, gebruik gewoon getLoadedBytes enzo
Pagina: 1