Na een verse installatie van XP professional heb ik eerst de drivers voor de onboard LAN en mijn Club 3d 9500 pro kaart geïnstalleerd. Vervolgens installeer ik als eerste programma Norton Ghost 2003. Als probeer een image te maken gaat de machine wel herstarten en krijg ik het normale Ghost scherm (DOS) Hier gaat het fout. De muis bevriest en de PC hangt. Als ik hem herstart krijg ik een klein menuutje met keuze voor Ghost of Windows. Welke keuze ik ook doe het systeem hangt en ik kan met geen mogelijkheid meer Windows benaderen. Na twee keer een toets ingedrukt te hebben krijg je een internal stack overflow en is het system halted. Als ik het probeer met een Ghost boot diskette klapt hij er ook keihard uit alleen bevriest de muis niet.
Het enige wat ik vervangen heb ten opzichte van mijn oude machine is het Asus P4P800 moederbord met 2 x 256 Mb Corsair XMS3200LL (twin) en een niet overclockte 2,8c. Geheugen is al een keer vervangen door een nieuw setje en mijn voeding is een Enermax.
Iemand enig idee wat de oorrzaak hiervan zou kunnen zijn ?
Het enige wat ik vervangen heb ten opzichte van mijn oude machine is het Asus P4P800 moederbord met 2 x 256 Mb Corsair XMS3200LL (twin) en een niet overclockte 2,8c. Geheugen is al een keer vervangen door een nieuw setje en mijn voeding is een Enermax.
Iemand enig idee wat de oorrzaak hiervan zou kunnen zijn ?