Ik heb een (legale, "bundled") versie van Nero (5.5.9.2) op mijn laptop en gebruik dit nu zo'n maandje of 6. Sinds een week komen alle audio-CDs compleet onbruikbaar uit mijn brander (Toshiba CD-RW/DVD Combo SRD-2212). Of ik nu op lage snelheid of op max brand, het maakt geen sikkepit uit. Ook heb ik al verschillende CD-Rs geprobeerd: Sony, TDK, Princo; het scheelt geen zier. CDtje gebrand met Nero zijn nergens af te spelen: niet op een portable CD-speler, niet in de auto, niet via de laptop, nergens.
Het gekke is dat wanneer ik met Foobar2000 (helemaal dik-okee-programmaatje trouwens) een audio-CD schrijf (via plug-in), dan gaat het wel goed. Alleen kan ik met Foobar2000 geen pre-gap-grootte aanpassen (i.v.m. live-CDs, mixes, etc.).
Klinkt dit iemand bekend in de oren? Ik hoor graag wat ik hier aan zou kunnen doen.
Oh ja, Ik gebruik XP-Pro (UK). Ook heb ik zowel de ASPI-layer 4.60 als 4.72 geprobeerd en alles opnieuw geïnstalleerd en zo: nakkes, nada.
Hellup (en dank bij voorbaat)
Rob
Het gekke is dat wanneer ik met Foobar2000 (helemaal dik-okee-programmaatje trouwens) een audio-CD schrijf (via plug-in), dan gaat het wel goed. Alleen kan ik met Foobar2000 geen pre-gap-grootte aanpassen (i.v.m. live-CDs, mixes, etc.).
Klinkt dit iemand bekend in de oren? Ik hoor graag wat ik hier aan zou kunnen doen.
Oh ja, Ik gebruik XP-Pro (UK). Ook heb ik zowel de ASPI-layer 4.60 als 4.72 geprobeerd en alles opnieuw geïnstalleerd en zo: nakkes, nada.
Hellup (en dank bij voorbaat)
Rob