Toon posts:

Energy?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He energy komt energy.keyserver.org ook nog te werken, ivm koeien waar ik niet zo makkelijk bij kan om te veranderen in
212.187.65.100

groeten

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
het had allang weer moeten werken, maar Networksolutions heeft er voor gekozen om ondanks mijn maitjes en tientallen guldens aan telefoontjes naar de VS de primairy nameserver voor mijn domein nog NIET te veranderen :(:(:(:(:(, zodat ik het energy subdomein ook nog niet om kan zetten.

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mhja, zodra Networksolutions een beetje is bijgekomen van de Thanksgiving-kalkoen zal keyserver.org overgezet worden op de nieuwe DNS servers en zal alles weer werken.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02

Spooksel

Spooksel!

gelukkig werkt het eerder verkregen ip wel en zijn er daar weer volop stats te zien..
(voor zoveer de ppls weer flushen :))

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Oke thnx mannen

ik zie vanzelf wel weer als het werkt

Verwijderd

het keryserver.org DNS record is vandaag 29 nov aangepast, maar zeker nog niet naar de goede?

Registrant:
Domain Name: KEYSERVER.ORG

Record last updated on 05-May-2000.
Record expires on 05-May-2001.
Record created on 05-May-2000.
Database last updated on 29-Nov-2000 08:48:33 EST.

Domain servers in listed order:

NS1.PHPWEBHOSTING.COM 64.65.1.112
NS2.PHPWEBHOSTING.COM 64.65.21.85

edit:
sorry niet aan privacy gedacht, sorry, sorry, sorry

• Chaos
  • Niet online
Record last updated on 05-May-2000

Database last updated gaat alleen over de.. uhh.. database :) Niet over specifiek dit record.

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 23:33 schreef Chaos het volgende:
Record last updated on 05-May-2000

Database last updated gaat alleen over de.. uhh.. database :) Niet over specifiek dit record.
stom krijg je ervan als je EN Red Alert 2 EN een icq chat doet EN GOT probeert bij te houden. moet maar gewoon naar bed gaan denk ik.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

/me gaat ook maar eens maffen... morgen mag ik lekker met mijn ma's karretje scheuren :)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

waarom zie ik de bijna 10000 wu's niet bij dnet die ik gister naar energy heb geflushed op dat ip... bij energy zelf zie ik ze wel gewoon staan!!!

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Omdat de proxy's van Distributed.net vaag hebben gedaan gisteren.. een hele hoop blokjes hangen dus nog bij D.net in hun netwerk.. ze zullen er vandaag wel bijkomen.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

ow... ook goed... wel vaag want de blokjes die ik er van gisteren wel zie staan zijn degene die ik s'middags nog rechtsstreeks had geflushed!!!
maar die 10k s'avonds via jou niet meer...
nahja: clan-of-nine heeft meer pech met dnets geklungel gister, 't kan dus erger :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
alright, ik heb een formpje plus een persoonlijk email adres van een supportmedewerker gekregen, moet wat dingen invullen, dan wordt ik geregistreerde host en kunnen ze morgen de DNS omzetten (werkt binnen 2 dagen daarna)

We spend our years as a tale that is told

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

ok, mijn missing wu's zijn ook weer binnen en die wu's in combi met wat ik gister dumpte zorgden ervoor dat het mijn best day ever was :)

Pagina: 1