Ik wil net, om 2 uur mn pc uitzetten, wil gaan slapen, ik scherm uit zetten, pc gaat niet uit. Scherm weer aan: "wat nu"
Bezig met instellingen opslaan.......... 20 minuten w8en, nog nix.
Reset
Windows start, schijf controle (duurde lang relatief)
Na controle, windows start, melding: in t register iets veranderd, herstel succesvol.

Toen zag ik t, alles was weer bij t oude, kwa instellingen dan. Op de hdd's staat alles nog gewoon en ook alles nog netjes geinstalleerd enzow. Maarem, bijvoorbeeld: windows start weer op met rondleiding xp
, ie startpage is weer die standaard. Standaard taakbalk etc, Alle instellingen weer bij t oude. Ik: "No Problem, we zetten alles wel weer ff terug""
Maar toen ging ik in outlook kijken
Dat was wat minder. Mn accounts weg, CONTACTPERSONEN WEG, (oude email stond er nog wel gelukkig)
UHM, is dit normaal? Ik kreeg overigens vandaag wel raar geluid van hdd, die hij ook bij controle maakte. Maar gaat ie daarom automatisch ff t systeem herstellen?
Dit is ni echt handig.
Iemand die iets hierover kan vertellen, of dit normaal is? etc?
Bedankt
Bezig met instellingen opslaan.......... 20 minuten w8en, nog nix.
Reset
Windows start, schijf controle (duurde lang relatief)
Na controle, windows start, melding: in t register iets veranderd, herstel succesvol.
Toen zag ik t, alles was weer bij t oude, kwa instellingen dan. Op de hdd's staat alles nog gewoon en ook alles nog netjes geinstalleerd enzow. Maarem, bijvoorbeeld: windows start weer op met rondleiding xp
Maar toen ging ik in outlook kijken
UHM, is dit normaal? Ik kreeg overigens vandaag wel raar geluid van hdd, die hij ook bij controle maakte. Maar gaat ie daarom automatisch ff t systeem herstellen?
Dit is ni echt handig.
Iemand die iets hierover kan vertellen, of dit normaal is? etc?
Bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 02:50 ]