Toon posts:

SVCD 2 DVD met IFOedit -> geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was benieuwd of iemand hier misschien ervaring mee heeft.
Heb netjed een guide van DVDrhelp.com gevolgd om van 2 SVCD's een DVD te maken. Dus extract, splitten, audio converten. En dan komt het punt dat je de video en audio bij elkaar moet voegen en er vob's van te maken. Dit doe ik met IFOedit. Heb het al 2 keer geprobeerd, maar krijg geen geluid bij het beeld. De .mpa kan ik wel gewoon afspelen in media player. Krijg dan wel gewoon geluid.
Heb een eerdere versie gedownload, maar deze heeft deze functie niet.
En voor zover ik kan zien, kan je bij IFOedit niks instellen. Dus wat gaat er fout/vergeet ik.
Graag oplossingen of een ander programma dat dit trucje kan.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 14:50

Copyman

Dode muis

Op een DVD staan altijd 2 mappen, deze heten AUDIO_TS en VIDEO_TS.
Het mapje AUDIO_TS is en blijft altijd leeg, in het mapje VIDEO_TS komen uiteraard al je *.VOB files te staan. Misschien dat het hier aan kan liggen?

[Offtopic]
En waarom van SVCD een DVD maken als je met een DVD-Speler gewoon SVCD kan afspelen? ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Mijn DVD speler speelt geen SVCD's af. Dat is het punt.
Maar het gaat fout op het moment dat IFOedit de audio en video bij elkaar gooit.
Op dat moment heb je nog niks te maken met VIDEO_TS en AUDIO_TS.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

http://www.pbm.nl/~ondert...hlight=svcd+2+dvd+ifoedit

Hier moet vast wel iets voor je staan:

Anders ff verder zoeken op dit forum, daar staat vast wel iets op

[quote]Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 12:04:
Mijn DVD speler speelt geen SVCD's af. Dat is het punt.

Off topic-->>Zal vast een Sony zijn, die men ook wel Zonie noemt

[ Voor 37% gewijzigd door Flame17 op 12-08-2003 13:20 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Om welke guide gaat het? Dan kan ik daar even opkijken...probeer ook een doom9.net voor de guides

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om deze guide : http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/154453.php

Moet site van Arno nog ff checken, heb ik nu geen tijd voor.

Verwijderd

Topicstarter
Gekke is dat als ik de audio niet convert naar 48khz, hij het wel goed doet.
Pikken DVD-spelers dat (44khz)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 12:02 ]

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 09:02
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 12:01:
Gekke is dat als ik de audio niet convert naar 48khz, hij het wel goed doet.
Pikken DVD-spelers dat (44khz)
Ik dacht sommige wel en sommige niet. Net zoals met het beeld die op een verkeerde bitrate staat op deze manier. Je maakt het er voor een dvd speler niet makkelijker op ;) .

Waarom gebruik je geen DVDlab (www.mediachance.com)? Die doet precies wat je wilt en converteert de audio ook goed. Kan je er nog een mooi menuutje voorzetten en hoofdstukken maken (ook in het menu)

[ Voor 21% gewijzigd door Rudi Vader op 14-08-2003 12:07 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Kijk gewoon ff op de site van http://abdul1.netfirms.com/ en kijk dan bij het 7 stappenplan of kijk bij de FAQ van deze site.

Mijn JVC DVDeetje speelt gewoon 44khz af, geen problemen, de meeste problemen met dit soort grappen komt omdat er verkeerd wordt geconverteerd, verkeerde template's en NTSC en PAL wordt doorelkaar gehaald of met NERO brandt je te snel of dan ook nog eens een verkeerde keus met de CD's.

Ook altijd uitkijken met de aanschaf of ie wel alles afspeelt.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1