Connectie met internet - msn, internet werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Uit het niets kwam dit probleem toen ik uit vergissing geklikt had op "offline werken". Vervolgens kon ik nergens meer connectie mee maken. Msn, internet explorer,kazaa... noem het maar op. Heerlijk dat de pc van mn vader met windows 95 nooit problemen geeft en ik om de zoveel tijd wel weer met een nieuw probleem kamp. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

MSIE openen en op verbinding maken klikken.
En anders naar je modem dialin browsen en verbinden klikken (configuratiescherm > externe toegang indien Win95)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 23:08 ]

• Visionist
Was het maar zo simpel. Ik zie geen "verbinding maken" knop of iets dat er op lijkt en kan in het configuratiescherm ook niks vinden. Ik ben dus connected met mxstream maar niks lijkt het te doen.

• Visionist
Ik heb de "verbinding maken" mogelijkheid op een andere manier weten te bemachtigen, het heeft echter geen nut. Zodra ik er op klik krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden..

Verwijderd

Reboot en opnieuw proberen?

• Visionist
ik krijg nu een melding van norton antivirus dat mn tcp/icp protocol niet correct is installed. Manier om deze protocol te herinstallen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Visionist schreef op 11 August 2003 @ 23:37:
ik krijg nu een melding van norton antivirus dat mn tcp/icp protocol niet correct is installed. Manier om deze protocol te herinstallen?
Hangt er van af welk OS Je gebruikt :)

Iets dat we in WOS toch heel graag weten, zie ook alle andere topictitels in WOS :P

Normaal gesproken gewoon verwijderen in netwerkinstellingen & weer installeren. In WinXP gaat het wat lastiger: How do I reinstall the TCP/IP protocol in Windows XP?

Edit:
Kazaa of Kazaa Lite? Je probleem kan anders ook spyware zoals New.net zijn (zie de SA FAQ voor het verwijderen van die troep).

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 12-08-2003 10:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1