Toon posts:

Installatie ZoneAlarm (pc trager?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat kloppen, dat de installatie van ZoneAlarm je pc vertraagd en gifjes niet meer doet werken op sites ?

Alles gaat ineens zo tering traag en ik had op mijn site net een leuk gifje gemaakt.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

zonealarm kan er idd voor zorgen dat er allerlei dingen niet mer laden. Dit had ik bijv met de icons die 'bewogen ' in sommige gevallen niet. Gewoon een beejte in de settings koten :)

En bedoel je met traag, dat je pc traag is of je i-net connectie?

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 11-08-2003 22:17 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Nee pc zelf is niet traag, echt de I-net gebeuren, traag opstarten pagina's, niet alle onderdelen van pagina's die worden weergegeven, op mijn site bewegen sommige
icoontjes niet..Zeer irri. Als ik zonealarm uitschakel helpt het deels, dan bewegen
sommige weer wel (maar anderen nog steeds niet)....

edit ...arghh dit is echt kloten, zelfs Outlook Express start irritant traag op..
Heb ik dat weer.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 22:22 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kijk eens bij de opties 'privacy' met name ad blockgedeelte. Zorg dan dat animations niet aangevinkt is. Scheelt een hoop. Verder gewoon even rondneuzen in de opties :w

en dat de boel traag is, ligt volgens mij niet zozeer aan zonealarm. Tenzij je een scan op alles hebt aangezet . Dacht dat dit kon tenminste vreselijk irri :P

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 11-08-2003 22:23 ]

Xbox Live ID:Notna8310