Ik heb een probleempje! Ik brand wel vaker foto's op cd en om ze dan vervolgens af te spelen in een dvd speler. Maar nu kan ik niet meer dan 100 foto's tegelijk branden en de cd wordt daarna afgesloten en ik krijg er dus niet meer op. Ik wil gewoon 400 fotos branden maar ja dat gaat dus niet lukken wie kan me helpen?????
Je geeft erg veel info over welk programma je gebruikt. Maar je zou eens WinOnCD 6.x kunnen proberen..Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 21:39:
Ik heb een probleempje! Ik brand wel vaker foto's op cd en om ze dan vervolgens af te spelen in een dvd speler. Maar nu kan ik niet meer dan 100 foto's tegelijk branden en de cd wordt daarna afgesloten en ik krijg er dus niet meer op. Ik wil gewoon 400 fotos branden maar ja dat gaat dus niet lukken wie kan me helpen?????
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Ik geloof dat Nero maar maximaal 99 foto's per directory aan kon. Als je dus meerdere directories maakt kan je zoveel als je wilt erop kwijt (99 per directorie dus).
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
If you choose to criticise you choose your enemies