Ik heb laatst een systeem in elkaar gezet.
mobo msi 875p intel chipset.
proc 2.4 ghz p4
mem 2 x 512 400 mhz pc3200 kingston
video fx5600 van msi
beeld IIlyama 19"
maxtor 80 gb
in eerste instantie leek er niets aan de hand te zijn behalve dat mijn computer de eerste keer geen beeld gaf. na een reset gaf hij gewoon beeld.
Maar zodra ik zware games ging draaien zoals Command & Conquer Generals springt mijn beeldscherm in standby en kan ik mijn bak resetten.(ik heb daarvoor wel een uur gewacht daarmee).
Voor de rest loopt de bak 100% stable.
Ik heb deze games getest.
Command $ conquer generals
Commanche 4
Morrowind the elder scrolls
3dmark 2003 <--- deze gaf geen problemen.
Ik kreeg bij allemaal het zelfde probleem.
------------------------------
Na een bios update en veel geklooi heb ik de kaart ingeruild tegen een ati 9600 Pro vivo van Gigacube, ondertussen getest met een GF4 mx waarbij ik geen problemen had bij de GAMES.
MAAR nu ik de ATI 9600 binnen heb ben ik er eigenlijk niets mee opgeschoten, weer dezelfde problemen met standby. Ook afentoe als ik alleen een mp3tje aan het afspelen ben springt hij uit, ondertussen loopt dat mp3tje gewoon door.
Ik heb Fast writing uit gezet maar dat hielp niet.
Herkent iemand dit probleem?
Groeten,
Rick
mobo msi 875p intel chipset.
proc 2.4 ghz p4
mem 2 x 512 400 mhz pc3200 kingston
video fx5600 van msi
beeld IIlyama 19"
maxtor 80 gb
in eerste instantie leek er niets aan de hand te zijn behalve dat mijn computer de eerste keer geen beeld gaf. na een reset gaf hij gewoon beeld.
Maar zodra ik zware games ging draaien zoals Command & Conquer Generals springt mijn beeldscherm in standby en kan ik mijn bak resetten.(ik heb daarvoor wel een uur gewacht daarmee).
Voor de rest loopt de bak 100% stable.
Ik heb deze games getest.
Command $ conquer generals
Commanche 4
Morrowind the elder scrolls
3dmark 2003 <--- deze gaf geen problemen.
Ik kreeg bij allemaal het zelfde probleem.
------------------------------
Na een bios update en veel geklooi heb ik de kaart ingeruild tegen een ati 9600 Pro vivo van Gigacube, ondertussen getest met een GF4 mx waarbij ik geen problemen had bij de GAMES.
MAAR nu ik de ATI 9600 binnen heb ben ik er eigenlijk niets mee opgeschoten, weer dezelfde problemen met standby. Ook afentoe als ik alleen een mp3tje aan het afspelen ben springt hij uit, ondertussen loopt dat mp3tje gewoon door.
Ik heb Fast writing uit gezet maar dat hielp niet.
Herkent iemand dit probleem?
Groeten,
Rick