Toon posts:

Cistron adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb ff een vraagje, ik kan nu adsl nemen van cistron alleen ben ik een beetje bang voor het overstappen op het cistron netwerk aangezien ik van het kpn netwerk af moet. Iemand al enige ervaring met cistron of heeft hier een mening op ?

Gaarne uw reacties.

(freakin 8 mbit !)

Verwijderd

Persoonlijk niet maar een vriend van me heeft ADSL van Cistron voor zijn bedrijf genomen in Rotterdam. Hij zegt downloadsnelheden te halen van 760k!:) Verder kan ik hem ook telefonish nog gewoon bereiken dus lijkt me er niets mis mee. Ik zou zelf ook overstappen als ze mijn buurt wat sneller aansloten nu moet ik naar KPN:?

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
:'(:'(JALOERS!!!!
Meteen doen dus he!

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
Hai,

Ik heb sinds februari 2000 ADSL van Cistron. Minstens 99,9% uptime. Altijd supersnel. Als je het kan krijgen hoor je bij de chosen few (check de nieuwsgroep cistron.telecom maar eens) dus als je het geld er voor over hebt zou ik meteen overstappen. Oh ja, als je van plan bent om binnen een jaar te verhuizen heb je een probleem want je zit er minstens een jaar aan vast.

Toodles,
Erik

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Verwijderd

Doen man Cistron is gewoon goed!!

Verwijderd

ja ik zou het zeker doen..

Ik hoor allemaal positieve dingen over Cistron en die snelheden worden echt gehaald.

DOEN!!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27
Hey,
Cistron is DE provider Der providers

wist je dat al die gratis gevallen allemaal hun bandbreedte kochten bij cistron?

uiteindelijk zit je altijd bij cistron dus.

alleen minder doorschakelingen dus minder problemen! :)

Ohwja
ik ben jaloers op je ,je moet em nemen!

Verwijderd

Topicstarter
ok nou ik zal het dus nu aan mijn vader voor leggen (die zal er voor gaan moeten betalen)

dus hopen dat hij het wil nemen

thnx voor de reply's :)
Pagina: 1