he:
asus a7n8x
amd cpu's 1900+ en 2400+ (beiden geprobeerd)
glacialtech koeler
ok ik moest mijn koeler vervangen een logge zalman voor een wat betere iglotech.
allemaal leuk en aardig, ik heb mezelf van statische spanning ontdaan, droge handjes, niets aangeraakt dat niet mocht worden aangeraakt etcetera , heb al genoeg koelers vervangen dus niks aan de hand.
toen de koeler was vervangen heb ik de pc aangedaan en toen kwam het........
de fans draaien een seconde of 5 daarna power down.
hij zet zichzelf gewoon uit. geen bios piepje, geen keybord lichtje helemaal niets.
cpu vervangen door en andere ....zelfde probleem
kabels allemaal gecheked, bios gereset, hd's en alles wat niet essentieel was losgekoppeld, nog steeds niets.
zalman terug gezet, zelfde probleem.
de koeler is aangesloten op de cpu fAn connector,
enige manier waarop de fansen de voeding langer dan 5 sec draaien is als ik de cpu in zijn geheel weglaat.
maar ik heb 2 verschillende pcu's waarvan 1 net is gekocht. hoe kan dit komen door het vervangen van een koeler????
WAT DE HEL IS HET PROBLEEM????
asus a7n8x
amd cpu's 1900+ en 2400+ (beiden geprobeerd)
glacialtech koeler
ok ik moest mijn koeler vervangen een logge zalman voor een wat betere iglotech.
allemaal leuk en aardig, ik heb mezelf van statische spanning ontdaan, droge handjes, niets aangeraakt dat niet mocht worden aangeraakt etcetera , heb al genoeg koelers vervangen dus niks aan de hand.
toen de koeler was vervangen heb ik de pc aangedaan en toen kwam het........
de fans draaien een seconde of 5 daarna power down.
hij zet zichzelf gewoon uit. geen bios piepje, geen keybord lichtje helemaal niets.
cpu vervangen door en andere ....zelfde probleem
kabels allemaal gecheked, bios gereset, hd's en alles wat niet essentieel was losgekoppeld, nog steeds niets.
zalman terug gezet, zelfde probleem.
de koeler is aangesloten op de cpu fAn connector,
enige manier waarop de fansen de voeding langer dan 5 sec draaien is als ik de cpu in zijn geheel weglaat.
maar ik heb 2 verschillende pcu's waarvan 1 net is gekocht. hoe kan dit komen door het vervangen van een koeler????
WAT DE HEL IS HET PROBLEEM????
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 21:27 ]