Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn camera de casio exelim z3 is er een Best shot optie pre-shot mogelijk. Hierbij fotografeer je eerst en achtergrond en daarna de persoon die 'ervoor' moet staan. Ik heb alles geprobeerd om dit te laten slagen, maar het lukt me niet.

Weet een van eigenaren van de s3 of z3 die weten hoe dit werkt (handleiding reeds geraadpleegd)

Thanx

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Het is eigenlijk heel simpel. Stel dat je alleen bent maar een foto wilt maken van een mooi oud gebouw waarin je er zelf ook op wilt staan.

Met die pre-shot optie maak je dus eerst een foto van dat gebouw zoals jij het wilt hebben (instellingen van de kamera en de compositie), daarna vraag je aan een voorbijganger of hij vanaf diezelfde plaats een foto van jou voor dat gebouw wil maken, waarbij hij op het beeldscherm kan zien hoe de foto er ongeveer uit moet komen te zien. Hiermee kan je dus voorkomen dat die persoon de kamera te scheef/ hoog houdt of met de verkeerde instellingen afdrukt.

Stelt dus eigenlijk helemaal niets voor. :)

PSN-id: Chrasher

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

BaRF

bijna kerst

Chrasher schreef op 11 August 2003 @ 20:38:
...

daarna vraag je aan een voorbijganger of hij vanaf diezelfde plaats een foto van jou voor dat gebouw wil maken, waarbij hij op het beeldscherm kan zien hoe de foto er ongeveer uit moet komen te zien.

...
vraag liever een vriend of bekende, die gaat er minder snel met je cam vandoor ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

BaRF schreef op 11 August 2003 @ 20:48:
[...]

vraag liever een vriend of bekende, die gaat er minder snel met je cam vandoor ;)
Bij wijze van spreken dan...... of neem een statief mee en zet de timer op 10 seconden! :Y)

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Topicstarter
Chrasher schreef op 11 augustus 2003 @ 20:38:
Het is eigenlijk heel simpel. Stel dat je alleen bent maar een foto wilt maken van een mooi oud gebouw waarin je er zelf ook op wilt staan.

Met die pre-shot optie maak je dus eerst een foto van dat gebouw zoals jij het wilt hebben (instellingen van de kamera en de compositie), daarna vraag je aan een voorbijganger of hij vanaf diezelfde plaats een foto van jou voor dat gebouw wil maken, waarbij hij op het beeldscherm kan zien hoe de foto er ongeveer uit moet komen te zien. Hiermee kan je dus voorkomen dat die persoon de kamera te scheef/ hoog houdt of met de verkeerde instellingen afdrukt.

Stelt dus eigenlijk helemaal niets voor. :)
Aha, nou snap ik het. Jammer ik dacht dit zo'n leuke optie.

Thanx.