Toon posts:

superstunt orange?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt weer eens tijd dat ik aan een nieuw abbo ga, en tijdens die zoektocht vond ik dit abbo van orange (zit nu ook bij orange, heb een Free20 abbo):
dutchtone abbo
Zie ik het hier nou goed, en krijg ik voor 7,95 euro de 1e maand voor 80 euri 'beltegoed' de 2e ook, dan de 3e maand 40 euro, de 4e ook, en dan de rest van het jaar, dus 8 maanden lang 20 euro??
ik ben namelijk druk aan het zoeken naar de adder, die zal toch wel ergens zitten lijkt me....
wat denken jullie ervan? of weten jullie misschien een beter abbo voor me? heb al veel rondgekeken hoor, dus niet dat ik gewoon lui aan jullie vraag wat het best is...
Ben straks student zónder vaste telefoon aansluiting, dus dit aantal belminuten voor slechts kleine 8 euro, waar alles bij in zit (sms-en enz.) lijkt me wel wat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 19:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 19:31:
ik ben namelijk druk aan het zoeken naar de adder, die zal toch wel ergens zitten lijkt me....
De adder is dat je een abonnement van € 40 per maand afsluit en dat je dan pas na 6 maanden omlaag kan (niet na 4 zoals GSM.nl doet voorkomen). Daar moet je zelf voor zorgen en dat kan ook alleen als je in de 3e, 4e en 5e maand minder dan € 25 van je bundel opmaakt. Anders mag je niet terug naar een lagere bundel.

Kortom: GSM.nl sjoemelt hier een beetje en dat is niet zo netjes.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:15

BruT@LysT

Fear and Loathing

Daarnaast moet je het bedrag aan beltegoed altijd zelf betalen, dus als je 80 Euro krijgt die maand, moet je ook 80 Euro betalen. Het kan niet zijn dat ze je voor een krappe 8 euro zomaar 80 Euro geven. Je hoeft het alleen niet op te bellen, en het overgebleven geld is bij Orange wel maanden en maanden lang houdbaar.
Na een half jaar kun je je Abbo aanpassen. Waarschijnlijk op voorwaarde van hierbovengenoemde regels

Verwijderd

Hoiiiiii

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 16:39 ]

Verwijderd

BruT@LysT schreef op 11 August 2003 @ 21:02:
Daarnaast moet je het bedrag aan beltegoed altijd zelf betalen, dus als je 80 Euro krijgt die maand, moet je ook 80 Euro betalen. Het kan niet zijn dat ze je voor een krappe 8 euro zomaar 80 Euro geven. Je hoeft het alleen niet op te bellen, en het overgebleven geld is bij Orange wel maanden en maanden lang houdbaar.
Na een half jaar kun je je Abbo aanpassen. Waarschijnlijk op voorwaarde van hierbovengenoemde regels
Dat is nu een actie: je betaald de eerste 2 maanden je bundel en Orange verdubbelt dat bedrag. Dus volgens die site betaal je 4 keer € 40 en 8 keer € 20 terwijl je sowieso 6 keer € 40 moet betalen én daarna niet zomaar terug mag naar € 20.
Belbundel is te gebruiken voor sms-berichten, wat houdt dit in dan ? Gaat dat allemaal gewoon van die 80 Euro af ofzo ? Wat werkt dat vreemd allemaal dan.
Dat is nu toch wel bekend... Bij Orange gaat alles van je bundel af. Dus ook SMS.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, deze actie lijkt dus geweldig, maar is geen ruk waard. Verder zoeken dan maar weer. bedankt voor de uitleg.

Verwijderd

Over de 4x 40 euro is een type fout op de site denk ik. Ik heb namelijk voor deze aanbieding gekozen. En het komt wel goed op je contract/voorwaarden te staan. Daar staat dat je 6x 40 betaald en nog is 6x 20. Het verschil van het orange bedrag en het gsm.nl bedrag maakt gsm.nl over op je rekening.
Het contract zit eigenlijk zo in elkaar.
Je neemt een orange free 40 abbonement, orange heeft de actie dat de 1e 2 maanden je belbundel word verdubbelt. Daardoor krijg je dus 2x een belbundel van 80 euro. Daarna heb je een gewoon orange free 40 abo, deze mag je echter na een half jaar omzetten naar een orange free 20 abo.

Orange hoopt erop dat je jezelf aanwend om verschrikkelijk veel te bellen, en je dat dus ook blijft doen nadat je bent overgestapt naar het free 20 abo.
En als jij aan het eind van het jaar nog een belbundel hebt van 80 euro ofzo dan wil je dat natuurlijk niet weg gooien. Dus verleng je je contract.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:24:
Orange hoopt erop dat je jezelf aanwend om verschrikkelijk veel te bellen, en je dat dus ook blijft doen nadat je bent overgestapt naar het free 20 abo.
En als jij aan het eind van het jaar nog een belbundel hebt van 80 euro ofzo dan wil je dat natuurlijk niet weg gooien. Dus verleng je je contract.
Je mag alleen terug naar Free € 20 als je dus iedere maand ook maar rond de € 20 van je bundel opmaakt. Dus zo makkelijk is het allemaal niet.

Verwijderd

Dit lees ik op de orange site

Als je nu een Orange Free abonnement afsluit, krijg je tot drie extra bundels cadeau. Bij een Orange Free abonnement voor één jaar krijg je de eerste twee maanden een extra bundel cadeau.

Je krijgt nu bij een Orange Free abonnement het welkomstpakket t.w.v. € 25 helemaal gratis.

Als je dit nou mengt met de aanbieding van http://www.2call.nl/dutchtone-cash.php orange free 40 abo waar je ook nog eens 344 euro krijgt plus je verlaagt je abo na 6 maanden naar orange free 20, dan heb je toch een superaanbieding?!?!

rond de € 20 ? Wees eens specifieker ATB, waar kan ik dit vinden op de orange site ? BvD !!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 17:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 16:58:
rond de € 20 ? Wees eens specifieker ATB, waar kan ik dit vinden op de orange site ? BvD !!
Dat wil zeggen onder de € 25 (dus dichter bij € 20 dan bij € 30). Van andere mensen heb ik echter gehoord dat dat geen voorwaarde is. Je kan het dus misschien beter even ergens navragen voor de zekerheid.
Pagina: 1