mp3 onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
M'n pc had vorige week het loveletter virus opgelopen. Opzich geen ramp want ik had al mn jpg's goed bewaard. De mp3's gaan "hidden" maar die kun je normaliter ook wel weer terughalen. Een vriend van me had dit virus nl ook gehad en toen konden we ze zo weer zichtbaar maken. Maar nu lukt me dat met geen mogelijkheid :'( . Kortom is iemand hiermee bekend?

(tijdens de search las ik dat ik dit moest doen -> deze computer -> extra -> mapopties -> en dan alle files weergeven moest doen....dat heb ik gedaan en dat werkt dus NIET!)

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Dit is een property van je mp3 bestand. Het makkelijkst is dit te verhelpen door idd de optie alle files weergeven te selecteren. Daarna een search naar bestanden te doen met de extensie *.mp3
Deze te selecteren en de properties te bekijken (hidden uitvinken).

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je wel eerst het virus volledig verwijderd?
Incl. de regitry keys zoals onderaan deze pagina beschreven: http://www.creativecomputersol.com/Loveletter.html ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

attrib /s -h *.mp3

Afhankelijk van je OS natuurlijk: over welke hebben we het? Heel belangrijk gegeven in WOS, zie ook Windows Operated Systems - Policy (en alle andere topictitels in WOS :+ )

Ook kan vast ook zo zijn dat ze verwijderd zijn. Evt. zou je dan aan file recovery kunnen gaan doen, daar staan wat tips over in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CRAM
ehm...ik heb registry kes bekeken...daar zijn ze wel uit
Toen bracht je me op een idee. Ik heb nl gezocht naar vbs files op mn pc. Er staan nog een zootje in C:\windows\system32
Wat daarmee te doen?

Ik heb winxp. Attrib functie heb ik geprobeerd maar dat werkt niet met NTFS.

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Als je idd het loveletter virus had dan zijn daar zowel tools als handleidingen beschikbaar om deze te verwijderen.

Attrib werkt trouwens perfect onder XP (met NTFS)

/edit
http://securityresponse.s...a/fix.vbs.loveletter.html

[ Voor 22% gewijzigd door googhum op 11-08-2003 17:41 ]

• CRAM
hulde aan googhum met zn fixje :D :D :D
Ze zijn allemaal terug :) :)

btw attrib werkt nu wel...

[ Voor 30% gewijzigd door CRAM op 11-08-2003 17:55 ]

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Misschien een idee om vanaf nu een virusscanner te installeren?
Dat je jezelf infecteerd moet jij weten maar die leuke vbs sturen zichzelf door, dus omdat jij geen virusscanner hebt infecteer/irriteer je ook andere mensen met je virusjes

• CRAM
helemaal gelijk! Alleen had mn winxp problemen met nortonantivirus. Daarom heb ik em er toen afgehaald. Heb nu ff wat anders geregeld :D
Probleem is dat ik met een paar downloadnoobs op het zelfde netwerk zit...dat is de oorsprong :X

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Dan hadden die download noobs ook geen virusscanner. En ik snap niet dat ze dan op "jouw" netwerk zitten. >:)

• CRAM
hahaha...mwa....die download noobs verschaffen mij onderdak.... 8)

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

okee sterk argument....
maar dan moet je helemaal een virusscanner hebben lijkt mij.
WinXP doet het prima samen met Norton antivirus trouwens.

Misschien had je al iets te pakken? Het yahaa vrus bijvoorbeeld zorgt dat je geen antivirus proggies meer kan installeren

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Siccema schreef op 11 August 2003 @ 17:54:
hulde aan googhum met zn fixje :D :D :D
Ze zijn allemaal terug :) :)

btw attrib werkt nu wel...
Euhhmm... dit was met een beetje googelen te vinden. Graag de volgende keer even iets beter zoeken a.u.b. :)

Graag ook even de volgende keer een wat meer duidelijke topictitel verzinnen..
Zie ook: FAQ: Topictitel

Opgelost :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.