Toon posts:

[Laptops] Advies

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn studie heb ik een nieuwe computer nodig, omdat de uitrol van wifi in enschede in volle gang is neem ik meteen een Laptop.

Ik heb alleen moeite met het vinden van de juiste
De laptop moet voldoen aan de volgende
eisen:
15" scherm
Fatsoenlijke 3d prestaties (zodat ik ook een beetje spelletjes kan doen)
DVD lezen
CD branden
Fire-wire ingang

Budget is +/- 1250 euro

Ik zat zelf al te denken aan de acer aspire 1312LC Athlon 2000+ 512MB (2x256) 30GB mdm lan 15" TFT CDRW/DVD winXP home

Heeft iemand nog advies voor mij?

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

ja, doe een search op dit topic, en je zult een heleboel info vinden??

If you choose to criticise you choose your enemies

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 17:01:
Hallo,

Voor mijn studie heb ik een nieuwe computer nodig, omdat de uitrol van wifi in enschede in volle gang is neem ik meteen een Laptop.

Ik heb alleen moeite met het vinden van de juiste
De laptop moet voldoen aan de volgende
eisen:
15" scherm
Fatsoenlijke 3d prestaties (zodat ik ook een beetje spelletjes kan doen)
DVD lezen
CD branden
Fire-wire ingang

Budget is +/- 1250 euro

Ik zat zelf al te denken aan de acer aspire 1312LC Athlon 2000+ 512MB (2x256) 30GB mdm lan 15" TFT CDRW/DVD winXP home

Heeft iemand nog advies voor mij?
Aanschaffen van een laptop

Laptops zijn tegenwoordig niet alleen meer weggelegd voor luxe zaken lui maar ook voor o.a. studenten. Ook zijn er steeds meer merken op de markt gekomen, denk aan Asus, Gericom en Jewel. Hier door komen er steeds vaker topic over "Wat zijn jullie ervaringen met deze laptop?" Dit soort topics willen we in OH niet, uit de topics blijkt dat degene die zelf bijv een Dell hebben Dell de hemel in prijzen, degene die een Compaq heeft prijst die weer de hemel in.

Nog een punt is, doordat er steeds meer laptops op de markt komen verschijnen er ook meer reviews op het web. Zoek dus eerst voor je een laptop topic wilt openen. Kun je echter geen review vinden over precies die laptop, kijk dan naar de specificatie's. Er zit altijd een bepaalde chipset in van bijv Via/Intel/Sis, ook daar zijn reviews van te vinden.

Als je echt niets kunt vinden over de laptop en je wilt toch erachter komen hoe de laptop is, dan zit er nog maar één ding op en dat is naar de betreffende shop gaan. Je kunt vaak de laptop testen voordat je hem koopt, staat de shop dat niet toe dan raad ik aan om naar een andere shop toe te gaan. Elke zelfrespecterende PC shop laat je de laptop testen.
(en ga nou niet testen of de laptop stevig is door hem op de grond te gooien)

Weetje wat een Faq is ?
Moet je eens lezen joh.

En die acer heeft geen goede vidkaart kan ik je vertellen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:49
Jij zoekt een laptop, ik zoek een slot... ah hier is 'ie: klonk :P

Zie dus de FAQ ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.