Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
De beeldkwaliteit van de Radeon is wel iets beter dan de MX en zit tussen de nieuwe Voodoo-kaarten en de Geforce-kaarten in.
alleen een Mx is er al voor 350,- piek (5.5 ns geheugen) http://www.eynstein.nl/a/154.html
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
blijft koffiedik kijken, kan me trouwens wel een testje herrineren met iets waarbij de houdbaarheid van de huidige kaarten werd getest met ... en dat de Radeon gewoon dik sneller was als een ultra
Aan de andere kant, een GF2 is sneller in 16bits, dus straks een nieuwe game misschien niet meer speelbaar in 32bit maar op een lage res. in 16bit nog net met de GF2 en dan niet meer met een Radeon. ???
Maar de meeste mensen hebben tegen die tijd al geen Radeon meer
Bijna goed hjs, de Radeon heeft twee pipelines met beide ieder drie texture-unitsTja, moelijk te zeggen, je zou zeggen van wel en ook omdat ie een derde pijplijn heeft (was het pijplijn??) welke hij nu nog nauwelijks gebruikt dus als er spellen die zowel dx8 als de derde pijplijn ondersteunen uitkomen zal hij pas echt zijn spierballen laten zien
Als ik jou was zou ik voor 400 piek idd gewoon een GeForce2 MX kopen, nu lekker in 32-bit spelen en als de spellen wat zwaarder worden kun je altijd nog overschakelen naar 16-bit kleur voor (veel) meer speed (eej je bent de Voodoo2 gewend en een MX in 16-bit is nog altijd heaven vergeleken daarmee
Oh een tweedehandse GeForce 1 DDR is ook een goede keus
u can fool all people some time and fool some people alltime
*KUCH* De Voodoo2 heeft anders WEL standaard Antialiassing zonder dat je daar veel FPS voor inlevert! En dat standaard! Dat doet een GeForce je niet meteen na!(eej je bent de Voodoo2 gewend en een MX in 16-bit is nog altijd heaven vergeleken daarmee ).
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Zeker niet... Dat komt omdat de Unreal engine gewoon echt BOUT is... het werkt alleen goed met direct3d (wat niet echt het sterkste punt is van de Geforce) , Opengl is veel mooier en beeter dan direct3d maar Unreal is zo kloteOp donderdag 30 november 2000 12:38 schreef HaaZie het volgende:
en hoe zit het met de 'houdbaarheid'? Ik heb gehoord dat de Radeon meer voor dx8 gemaakt is dan de geforce. Betekent dit dat hij langer meekan omdat hij meer features heeft?
*KUCH TERUG* Ik heb zelf ook een Voodoo2 gehad en die had wel een optie voor anti-aliasing maar die deed geen reet bij mij ... verder bestaat zoiets als gratis anti-aliasing niet, als je weet hoe AA werkt zou je dat weten ...*KUCH* De Voodoo2 heeft anders WEL standaard Antialiassing zonder dat je daar veel FPS voor inlevert! En dat standaard! Dat doet een GeForce je niet meteen na!
Werkt hier alweer een tijdje erg goed (de ASUS) dan.
Als je dan meteen een paar pieken erbij doet heb ook nog een perfect TV-out.
En nog lang niet alle functies (weet niet precies welke) van de Geforce 2 worden nu al volledig benut... Verdere ontwikkeling daarvan maakt je kaart zonder meer sneller.
EN staat je aub niet blind op DriectX8, das ook niet alles. (blijft M$)
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Sinds wanneer heeft de Gainward Twinvier een TV out? Of heb je een add-on?Op zondag 03 december 2000 05:51 schreef outlaw het volgende:
Gainward twinvieuw met tv out. Een heerlijke kaart en ook nog goed te overclocken. Ik heb hem zelf ook en hier kan ik nog jaren mee vooruit.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Bij mij zit de tv-out (tulpstekker) tussen de vga connectors. Er zijn wel kaarten zonder tv-out van gainward, maar ik geloof dat de nieuwste het wel hebben. Een hele mooie kaart voor een leuke prijs F 420.Op zondag 03 december 2000 14:42 schreef ijdod het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de Gainward Twinvier een TV out? Of heb je een add-on?
Ati is altijd al slecht geweest met hun drivers ook nu geeft die ati problemen in spellen.
u can fool all people some time and fool some people alltime