Na aanleiding van cronjobs aanpassen ga ik hier even verder. Want wat moto-moi mij vertelde wist ik al. Het gaat hier om debian, en daar werkt hiet net ff anders.
Crontab -e krijg je leeg bestand.
Ik heb dus al in het 'crontab' bestand gekeken, en daarin staat:
Hij voert gewoon om 6:25 alles uit de cron.daily dir uit. Dat zijn allemaal losse scriptjes. Volgorde staat nergens. Ben toen naar usr/sbin/anacron gaan kijken. anacron staat niet in die map, wel een bestand 'cron'. Waarvan de inhoud alleen 'ELF' is. Geen id wat dat is.
Al met al kan ik nergens een volgorde bestand vinden. Heb al op debian site gekeken, maar kan daar los van normale cronjob info geen volgorde info vinden over mijn vraag.
Hou dit topic nou wel ff langer dan 10 sec open, dan kunnen er misschien nog mensen geholpen worden.
Crontab -e krijg je leeg bestand.
Ik heb dus al in het 'crontab' bestand gekeken, en daarin staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| # /etc/crontab: system-wide crontab # Unlike any other crontab you don't have to run the `crontab' # command to install the new version when you edit this file. # This file also has a username field, that none of the other crontabs do. SHELL=/bin/sh PATH=/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin # m h dom mon dow user command 25 6 * * * root test -e /usr/sbin/anacron || run-parts --report /etc/cron.daily 47 6 * * 7 root test -e /usr/sbin/anacron || run-parts --report /etc/cron.weekly 52 6 1 * * root test -e /usr/sbin/anacron || run-parts --report /etc/cron.monthly # |
Hij voert gewoon om 6:25 alles uit de cron.daily dir uit. Dat zijn allemaal losse scriptjes. Volgorde staat nergens. Ben toen naar usr/sbin/anacron gaan kijken. anacron staat niet in die map, wel een bestand 'cron'. Waarvan de inhoud alleen 'ELF' is. Geen id wat dat is.
Al met al kan ik nergens een volgorde bestand vinden. Heb al op debian site gekeken, maar kan daar los van normale cronjob info geen volgorde info vinden over mijn vraag.
Hou dit topic nou wel ff langer dan 10 sec open, dan kunnen er misschien nog mensen geholpen worden.