[CSS] Novell ZENworks Application Browser layout

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goede dag,

Zie op deze pagina op novell.com de css helemaal onderaan.

Weet iemand welke classes waarvoor zijn? Ik probeer de layout aan te passen, maar snap er eigenlijk bar weinig van. :? Ik krijg niet het gewenste resultaat omdat ik niet weet welke ik moet aanpassen.

Heeft er iemand ervaring/documentatie? Ik kan niet meer vinden dan de pagina hierboven.

Vriendelijke groet,
sjaakduhuuhl

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 11-08-2003 16:14 ]

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

• Preatorium
  • Laatst online: 26-07 18:25
Het is echt vreselijk opgemaakt. UltraEdit ziet het als één lange regel. Ik weet zo geen manier om alle ' }' te vervangen door ' } [return]' maar als je dat al voor elkaar hebt ben je een heel eind.
Verder zoals je zelf al zegt fijn classes toepassen in je HTML. Niet het fijnste afstem werk. Succes!

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Preatorium
  • Laatst online: 26-07 18:25
http://www.gerwinwoelders.nl/downloads/hf_style.css staat een simpel opgemaakte versie.

* bestand staat op mijn personal PC, kan dus uit staan...

Return replace in UltraEdit is dus simpel een '^p'...

Hoort trouwens in Webdesign & Graphics thuis!

[ Voor 17% gewijzigd door Preatorium op 11-08-2003 21:33 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Room42
  • Niet online
k tnx! Ik zal later de download nog es proberen...

EDIT: Jippie ik heb em! Tnx, m8!! _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Room42 op 14-08-2003 18:55 . Reden: download completed :) ]

• Room42
  • Niet online
Ik heb toch nog wel wat probleempjes met de css, bijvoorbeeld dat hij altijd 1,5cm bovenmarge houd enzo.

Hierbij dus toch nog even het verzoek of iemand dit gedocumenteerd heeft? (En dan vooral waar alle classes voor zijn, de css syntax begin ik aardig te leren).

Tnx!

• Room42
  • Niet online
uhm... help?

Jammer!!

Pagina: 1