draadloos keyboard met geintegreerde trackball/touchpad

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
Wie weet een draadloos 'alles in 1' plankje te vinden? Ik zoek dus een draadloos toestenbord met daarop een muis/trackball/touchpad of trackpoint (zo'n clitorisje). Welk merk/shop maakt of levert zo'n ding nog? Ik wil 'm gebruiken om vanuit bed mijn VIA Epia systeempje te kunnen bedienen die weer is aangesloten op m'n beamer :-)

Ik heb echt heeeeel veel sites bezocht van fabrikanten (microsoft, logitech, sweex, trust, qware, labtec, cherry, enzovoorts) en ook de search intensief afgespeurd. Wel wat gevonden, maar uit de topics (daterend uit met name 2002) is niets meer leverbaar wat toen als mogelijkheid werd aangedragen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo ver ik weet zie je vooral van die plankjes met b.v. een trackpoint d'r op op beurzen e.d.. Als ik het goed kan herinneren was hier trouwens ook een tijdje terug een topic over... ah; deze dus: Welke keyboard is dit / USB touchpad?.
dion_b schreef op 25 July 2003 @ 16:29:
[...]

Dit is gewoon een goedkope draadloze keyb die je erg vaak op beurzen ziet (van Arowana iirc) met een fancy nep-houten bezel erop ipv de gewone grijze plastic.

Mbt die touchpad- zoeckt en gij zult vinden :z
En zie ook de post van euss in dat topic. :)

Verwijderd

Dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/sg3kb1_l.jpg

is precies wat je zoekt, alleen volgens mij is deze alleen te gebruiken in combinatie met de DesXcape. Het moet er volgens mij wel zijn...

(Het is trouwens de Philips SG3KB1)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 15:04 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 00:54
Gewoon via google vind ik er zo al eentje. Kan je zo bestellen.

Zoek even verder en je vind nog meer, hier bijvoorbeeld.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:42
jazz schreef op 11 August 2003 @ 15:12:
Gewoon via google vind ik er zo al eentje. Kan je zo bestellen.

Zoek even verder en je vind nog meer, hier bijvoorbeeld.
Respectievelijk rond de 250 en 500 dollar 8)7

denk je echt dat de TS zoveel geld eraan wil besteden nog maar de zwijgen over het feit dat het geen nederlandse retailers zijn en doorop dus een bonk verzendkosten komen

neeh zo makkelijk kan ik het ook maar een oplossing is dit absoluut niet

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 00:54
@Da_Drake
Natuurlijk zijn ze zo duur, want het gaat hier om 2 geïntegreerde apparaten in 1, en dan nog wel draadloos. Niet gek dat je daar meer voor moet betalen, en dat ze hier niet in NL verkrijgbaar zijn; er is te weinig vraag naar >> geen markt. Als de TS met goede queries in google had gezocht, had hij dit kunnen weten. Als dit al gebeurd was stond het in de startpost. Concluderend is er geen markt hiervoor, voor de prijzen die jij in je gedachten hebt.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

LopeZ

Too much is never enough

Zoek, ze zijn er wel degelijk
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.