Toon posts:

Word document converteren naar *.chm (help file)

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een user manual in een word-document, nu moet dit document worden omgezet in *.chm. Om een *.chm bestand te maken gebruik ik HTML Work shop (van microsoft).

Dit werkt goed. Het nadeel hiervan is echter dat van elke (sub)kop een html-pagina moet worden gemaakt, het is bestand van 350 pagina's, hier gaat dus erg veel tijd in zitten.

Mijn vraag is dan ook of het mogelijk is om het word-document in keer te vertalen naar het *.chm formaat. Per sub-kopje moet er dan een html pagina worden gegenereerd

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
in word kun je als HTML opslaan (dit geeft zeer brakke code, maar is wel ff het handigst)
in HTML Work Shop kun je dan deze html file inporteren en een chm bestandje van maken.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
SWINX schreef op 11 August 2003 @ 17:02:
in word kun je als HTML opslaan (dit geeft zeer brakke code, maar is wel ff het handigst)
in HTML Work Shop kun je dan deze html file inporteren en een chm bestandje van maken.
Ik weet dat je word kunt oplsaan als html, maar ten eerste heb je dan een hele slechte code en ten tweede worden plaatjes in een mindere kwaliteit gezet en vervolgens moet ik nog per kopje een htmlfile gaan maken. Dit werkt dus niet echt.