Toon posts:

Lange wachtijd om iemand op msn te klicken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik heb een Sitecom xDSL/Cable Broadband Router 4S. Als ik op msn ga, en als ik online ben, moet ik 8 seconden of zo iets w8en, tot ik iemand op een naam klicken kan. Maar zonder Router kan ik gelijk op een naam klicken. Moet ik wat instellen op de Router?

Mvgr, JetLi

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En wwat heb je al uberhaupt zelkf gevonden :?
Of is dit topic een copy/paste van het mailtje wat je naar de helpdesk gestuurt hebt :?

Heeft je router UPnP ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Kijk ook eens of alle poorten op je Router open staan. MSN gebruikt 1863 voor het normale verkeer. Staat die poort dicht gaat ie proberen via je HTTP poort een verbinding te maken wat meestal wel lukt, maar langer duurt.

Verwijderd

Topicstarter
mijn router heeft UPnP en dat staat op enabled sinds vandaag, maar gister had ik op disabled, maar het is nog steeds, als ik het op enabled heb.

Mvgr, JetLi

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle porten voor msn ingestellt.

Mvgr, JetLi

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
gebruik je een proxy?

btw:
FAQ forumgedrag
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
op msn is geen proxy ingestellt. moet ik het instellen?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif
gebruik dat knopje eens vaker

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

en die ook

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 16:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 15:42:
op msn is geen proxy ingestellt. moet ik het instellen?
Nee, tenzij je achter een proxy zit ;)
Pagina: 1