Hallo,
Ik zit er over te denken om een barebone te kopen. Hierin wil ik echter een beetje goede videokaart hebben.
Nu had ik een mooi systeem bedacht:
Creative SLiX + SoundBlaster Audigy 2,S-478,i845GE
Sony DRU510A DVD+R(W)/-R(W)/CD-R(W) Intern Retail
Kingston Dimm 512Mb DDR SDram PC2700 333Mhz
Maxtor DiamondMax Plus 9, 80Gb, 7200rpm U-ATA133
Intel Pentium 4 2.60Ghz, 800Mhz, S-478, 512Kb, Box
Sapphire Radeon 9700 All in Wonder Pro, Retail
Nu zei de winkel waar ik deze configuratie had laten checken dat het niet goed mogelijk was een dergelijke videokaart in een barebone te stoppen aangezien deze teveel stroom zou trekken.
Ook andere kaarten (zoals een Geforce4) waren volgens deze winkel niet mogelijk aangezien er in de Slix een 200W voeding zit.
Is dit inderdaad zo? Zo ja, waarom zit er dan een vrije AGP-slot in de Slix? Zijn er dan eventuele andere mogelijkheden?
Alvast bedankt!
Ik zit er over te denken om een barebone te kopen. Hierin wil ik echter een beetje goede videokaart hebben.
Nu had ik een mooi systeem bedacht:
Creative SLiX + SoundBlaster Audigy 2,S-478,i845GE
Sony DRU510A DVD+R(W)/-R(W)/CD-R(W) Intern Retail
Kingston Dimm 512Mb DDR SDram PC2700 333Mhz
Maxtor DiamondMax Plus 9, 80Gb, 7200rpm U-ATA133
Intel Pentium 4 2.60Ghz, 800Mhz, S-478, 512Kb, Box
Sapphire Radeon 9700 All in Wonder Pro, Retail
Nu zei de winkel waar ik deze configuratie had laten checken dat het niet goed mogelijk was een dergelijke videokaart in een barebone te stoppen aangezien deze teveel stroom zou trekken.
Ook andere kaarten (zoals een Geforce4) waren volgens deze winkel niet mogelijk aangezien er in de Slix een 200W voeding zit.
Is dit inderdaad zo? Zo ja, waarom zit er dan een vrije AGP-slot in de Slix? Zijn er dan eventuele andere mogelijkheden?
Alvast bedankt!