Hallo,
ik heb 2 kleine broertjes van 4
, die ga ik voor hun verjaardag wat spelletjes kado doen. (robbie konijn, freddi fish. etc)
Nu hebben deze manetjes nog helemaal geen computer ervaring, en zoek ik eigenlijk een programma dat na het inloggen op de dichtgespijkerde kids account op het volledige scherm opstart en vervolgens een lijst alle spelletjes met een plaatje erbij.
zo kunnen de kinderen gewoon een plaatje van freddi fish aankliken als ze dat willen spelen.
het liefts met een soort (beveiligd) config-scherm waarmee nieuwe spelletjes kunnen worden toegevoegd en spelletjes weer weg kunnen gehaald worden.
ik heb al gezocht op de search en google. ik kan niet echt wat vinden.
(kan aan mij ligen
)
weet iemand een programma wat aan deze omschrijving voldoet?
al vast bedankt voor de reacties
ik heb 2 kleine broertjes van 4
Nu hebben deze manetjes nog helemaal geen computer ervaring, en zoek ik eigenlijk een programma dat na het inloggen op de dichtgespijkerde kids account op het volledige scherm opstart en vervolgens een lijst alle spelletjes met een plaatje erbij.
zo kunnen de kinderen gewoon een plaatje van freddi fish aankliken als ze dat willen spelen.
het liefts met een soort (beveiligd) config-scherm waarmee nieuwe spelletjes kunnen worden toegevoegd en spelletjes weer weg kunnen gehaald worden.
ik heb al gezocht op de search en google. ik kan niet echt wat vinden.
(kan aan mij ligen
weet iemand een programma wat aan deze omschrijving voldoet?
al vast bedankt voor de reacties