met fdisk onder dos
primaire dos partitie aanmaken van 10gb
daarna uitgebreide dos partitie van 20 gb maken.
daarna bij het maken van logische stations (gaat automatisch na het maken van uitgebreide partitie) logische stations aanmaken van allebij 10 gig
primaire dos partitie aanmaken van 10gb
daarna uitgebreide dos partitie van 20 gb maken.
daarna bij het maken van logische stations (gaat automatisch na het maken van uitgebreide partitie) logische stations aanmaken van allebij 10 gig
gebruik fdisk als je peeceetje toch al leeg is (je raakt nl al je gegevens krijt ij the process...)
verwijder al je partities, maak een primary van 10GB, een extended van 20GB en daarin twee logische parts. van 10GB
rebooten, alledrie formatteren, gepiept.
verwijder al je partities, maak een primary van 10GB, een extended van 20GB en daarin twee logische parts. van 10GB
rebooten, alledrie formatteren, gepiept.
Verwijderd
Hey hey hey..... dat is wel leuk en aardig, maar waarom zet je de snijbranders buiten spelOp woensdag 29 november 2000 21:32 schreef pierce het volgende:
Je pakt een hamer en beitel, maar voor dat je begint met inhakken eerst ff aftekenen
weet je dat nou nog niet ???????
je ben een tweaker !
groww up man !
maarehh , ze hebben gelijk
je ben een tweaker !
groww up man !
maarehh , ze hebben gelijk
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Inderdaad met ' Powerquest PartitionMagic ' kun je toveren.........zonder dataverlies je harde schijf(ven) in stukken hakken..... ik werk er altijd mee en nog nooit data verloren, dus met andere woorden.......een echte aanrader
Men neme een hamer en een beitel.Op woensdag 29 november 2000 21:28 schreef kruitje het volgende:
Ik heb een nieuwe hd 30 Gb en die wil ik op spiltsen in drie schijven van 10 gb hoe doe ik dat?
Zet de schijf rechtop in de bankscroef en rammen maar
Oops...had de andere posting nog niet gezien. Zo zie je maar weer dat we allemaal hetzelfde denken
Godver was het een interesante topic moet er WEER een slotje op 
GEEN WAREZ!!!
maarre de legale versie krijg je op www.powerquest.com en je krijg em als je een abo neemt op pc active.
moet je wel rennen!
GEEN WAREZ!!!
maarre de legale versie krijg je op www.powerquest.com en je krijg em als je een abo neemt op pc active.
moet je wel rennen!
Je kunt ook het tooltje FIPS gebruiken wat gratis bij linux zit.
eerst je bestaande schijf goed defraggen en dan kun je met fips je partitie opdelen..
eerst je bestaande schijf goed defraggen en dan kun je met fips je partitie opdelen..
IP Rocks
Pagina: 1