[Nvidia GFore4] Nview feature ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-07 11:03

wizza

/dev/null

Topicstarter
Ik zit al een tijdje met een "probleem", of eigenlijk een future die ik niet terug kan vinden in de Nview opties van mijn Gforce 4 videocard.

Wat ik graag zou willen is dat ik via de optie "extend" een film op mn tv laat afspelen, terwijl ik via mn pc/monitor gewoon verder kan werken.

Echter ontbreekt de optie "extend" momenteel en kan ik alleen een "Clone" optie terug vinden, deze werkt wel gewoon, maar dan kan ik OF achter mn pc werken, OF een film afspelen...

Ik heb ook het e.e.a uitgeprobeerd mbv de extend optie binnen "TV-Tool versie 8.0" , maar hoe ik deze ook configureer, ik krijg het niet voor elkaar om via mn monitor te werken terwijl ik een film kijk op mn tv.

In de gOT F.A.Q / via google / op nvidia.com kan ik hier niets concreets over terug vinden...

Iemand enig idee? :|

Type videokaart: Creative Gforce4 440 MX
Driver versie: 44.03
Nview versie: 2.0

[ Voor 10% gewijzigd door wizza op 11-08-2003 12:01 . Reden: extra info ]

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Verwijderd

hmm dus je hebt wel de nView optie?
want ik heb die hele optie niet, ik kan zelfs geen Kloon kiezen... niks want ik heb dat tabblad niet!
ik heb wel de Detonator drivers gedownload, geinstalleerd enzow.. niks te zien!

Dus als iemand weet hoe ik hem toch op Kloon krijg, 999x dank!

btw: kheb precies dezelfde configuraties ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 17:25 ]

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:58
deze optie zit er wel degelijk in, hij zit bij overlay kleuren beheren en dan bij volledig scherm apparaat

Dit alles is natuurlijk te vinden bij je nview instellingen

[ Voor 23% gewijzigd door Robthebest op 11-08-2003 17:28 ]

Verwijderd

volgens mij is een geforce4 mx geen dualhead kaart ;)

Verwijderd

oke Jalla als je zelfs dat weet, weet je dan ook hoe je dat Nview tabblad in hemelsnaam WEL te zien krijgt dan? :)

• DeeM77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 15:06
edit:
ik moet beter leren lezen

[ Voor 87% gewijzigd door DeeM77 op 11-08-2003 18:25 ]

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

• Milly
  • Niet online
Aan de TS: "extend" is geen optie van NView, maar van DualView (multimonitor-optie van Windows zelf). "Extend my Windows desktop onto this monitor" vind je dan ook bij je display properties. "Span Horizontally/Vertically" is de "extend" van NView en vind je bij de advanced properties van display properties.

Op de Nvidia site staat trouwens een zeer uitgebreid PDFje met alle mogelijkheden van NView en DualView. Succes :)

/edit
Hier staat die PDF.

[ Voor 23% gewijzigd door Milly op 11-08-2003 19:35 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

wizZa schreef op 11 augustus 2003 @ 12:00:
Ik zit al een tijdje met een "probleem", of eigenlijk een future die ik niet terug kan vinden in de Nview opties van mijn Gforce 4 videocard.

Wat ik graag zou willen is dat ik via de optie "extend" een film op mn tv laat afspelen, terwijl ik via mn pc/monitor gewoon verder kan werken.

Echter ontbreekt de optie "extend" momenteel en kan ik alleen een "Clone" optie terug vinden, deze werkt wel gewoon, maar dan kan ik OF achter mn pc werken, OF een film afspelen...

Ik heb ook het e.e.a uitgeprobeerd mbv de extend optie binnen "TV-Tool versie 8.0" , maar hoe ik deze ook configureer, ik krijg het niet voor elkaar om via mn monitor te werken terwijl ik een film kijk op mn tv.

In de gOT F.A.Q / via google / op nvidia.com kan ik hier niets concreets over terug vinden...

Iemand enig idee? :|

Type videokaart: Creative Gforce4 440 MX
Driver versie: 44.03
Nview versie: 2.0
Ik zie dat je de 44.03 drivers gebruikt volgens mij zijn die niet van creative zelf???(correct me if i'm wrong)

Hier een link voor de 3dblaster drivers 44.04 van creative, misschien dat dit helpt?

Suc-6 iniedergeval

Right for all the wrong reasons.

• wizza
  • Laatst online: 12-07 11:03

wizza

/dev/null

Topicstarter
Robthebest schreef op 11 August 2003 @ 17:28:
[...]

Dit alles is natuurlijk te vinden bij je nview instellingen
Yups dat was het idd! _/-\o_
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 17:25:
[...]

btw: kheb precies dezelfde configuraties ;)
Als je Nvidia Driver versie 44.03 gebruikt, vind je de Nview 2.0 opties via:

- RechterMuisKlik op je desktop » Properties
- display properties » advanced » gforce4 MX 440 » nview » [X] selecteer kloon
- Overlay kleuren beheren » volledig scherm-apparaat -> secundair beeldscherm

Nu komt het vreemde, voordat je de schermgrote op volledig scherm kunt zetten, moet je eerst bijv. mediaplayer opstarten en een film starten voordat je e.e.a aan kunt passen in:

- display properties » advanced » gforce4 MX » 440 nview » 2 (TV PAL) » "RmK" op scherm aanpassing -> schermgroote volledig scherm (schuifje naar rechts)
Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 17:49:
oke Jalla als je zelfs dat weet, weet je dan ook hoe je dat Nview tabblad in hemelsnaam WEL te zien krijgt dan? :)
Heb je ook al via start/settings/control pannel gekeken? daar staat (bij mij) ook een icon voor de Nvidia options.
primemaximuz schreef op 12 August 2003 @ 05:20:
[...]

Ik zie dat je de 44.03 drivers gebruikt volgens mij zijn die niet van creative zelf???(correct me if i'm wrong)

Suc-6 iniedergeval
Dat was bij mij niet de issue, maar toch bedankt voor het mee denken :)

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Pagina: 1